Så indbydes der atter til udstilling.
Det er super godt.Jeanne skrev:Du har helt ret, Desiree - fremover kan der for vinterhvide og campbell´s vedkommende kun laves stamtavler på dyr købt hos opdrættere, der er medlem af DHF.

Men lige af ren nysgerrighed, hvad så hvis man som opdrætter i DHF køber dyr fra en seriøs opdrætter i udlandet, vil dyrene så kunne registreres?
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil

Det lød ikke rigtigt. Hvis man vil have tavle på et dyr skal køberen af dyr hos opdrættere i udlandet være medlem af dhf, men opdrætteren i udlandet behøver vel af gode grunde ikke være det... Opdrætteren i udl. skal måske så være medlem af en tilsvarende klub i deres respektive land. Øh, igen, ret mig endelig....
mvh Desiree
Det kan de godt, hvis de kommer med tavle fra udlandet. Deres forældre vil så stå som ukendte, men godtages som rene pga tavlen (var der lige en lille fe der hviskede mig i øret :oops: ).Benjamin skrev:Det er super godt.Jeanne skrev:Du har helt ret, Desiree - fremover kan der for vinterhvide og campbell´s vedkommende kun laves stamtavler på dyr købt hos opdrættere, der er medlem af DHF.![]()
Men lige af ren nysgerrighed, hvad så hvis man som opdrætter i DHF køber dyr fra en seriøs opdrætter i udlandet, vil dyrene så kunne registreres?
mvh Desiree
-
Der er følgende udstillere:
Ayla Koch, Siri Sejersen, Danny Nielsen, Benjamin Nielsen, Loan Sørensen, Desiree Sejersen, Gustav Thiesgaard, Liv Thiesgaard, Maria Andersen, Sandra Havbro, Jeanne Nielsen.
Der er vinterhvide og en enkelt campbell - og selvfølgelig en masse guldhamstere :D
Ayla Koch, Siri Sejersen, Danny Nielsen, Benjamin Nielsen, Loan Sørensen, Desiree Sejersen, Gustav Thiesgaard, Liv Thiesgaard, Maria Andersen, Sandra Havbro, Jeanne Nielsen.
Der er vinterhvide og en enkelt campbell - og selvfølgelig en masse guldhamstere :D
Mange hilsner fra Jeanne.
Siri hedder Wilson, ved godt det nok er forvirrende. Jeg sendte jo heller ikke en ordentlig tilmelding :roll:
Det ser da godt ud :D Ærgeligt med frameldingerne...
Nu må vi se om jeg bliver nødt til at dele kuldet op inden udstillingen, der er lidt slåsseri, og har måttet tage cremehannen fra allerede...
Det ser da godt ud :D Ærgeligt med frameldingerne...
Nu må vi se om jeg bliver nødt til at dele kuldet op inden udstillingen, der er lidt slåsseri, og har måttet tage cremehannen fra allerede...
mvh Desiree
-
Kommer kun med 2 ..
En vinterhvid - Muffin, og en Campbells - Tyson
En vinterhvid - Muffin, og en Campbells - Tyson

Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com
http://www.mel-bollen.weebly.com