Så indbydes der atter til udstilling.

Læs alt omkring foreningens udstillinger her, og spørg endeligt hvis du har nogle spørgsmål.
Loan

Indlæg af Loan » 21. mar 2009 12:01

Det bliver nice, men så kører jeg selv til næste udstilling, der skal nok komme flere. Men hvertfald så glæder jeg mig helt vildt til det igen :D
Hilsen
Loan Vejby

liv

Indlæg af liv » 22. mar 2009 10:54

weee udstilling!! :D  :D  :D det bliver da spændende!! håber jeg kan komme! :D  :D

burrus

Indlæg af burrus » 1. apr 2009 18:03

hmm mine udgifter går ikke op med indtægterne for tiden og vores eksamner er halvvejs officielle nu - jeg har en eksamen mandag lige efter udstillingen :?  :(
så jeg venter til næste udstilling... men der VIL jeg også med så!  :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 11. apr 2009 13:54

Hvorfor står der ingen steder hvad maks målene er for udstilligens boksen! Det burde et eller andet sted stå i "ofte stillede spørgsmål" og kan heller ikke finde det på hjemmesiden!

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 11. apr 2009 14:04

AnnaR skrev:Hvorfor står der ingen steder hvad maks målene er for udstilligens boksen! Det burde et eller andet sted stå i "ofte stillede spørgsmål" og kan heller ikke finde det på hjemmesiden!
Det kan læses på hjemmesiden under regelsæt. :D

http://hamsterland.dk/Regelsaet.doc
Dyrene skal befinde sig i en gennemsigtig firkantet box – f.eks fauna-box med mindstemål : længde : 23 cm., bredde : 15 cm., højde : 16 cm.
Max. mål på boxen : 25 x 35 cm i længde og bredde.
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 11. apr 2009 14:06

Benjamin skrev:
AnnaR skrev:Hvorfor står der ingen steder hvad maks målene er for udstilligens boksen! Det burde et eller andet sted stå i "ofte stillede spørgsmål" og kan heller ikke finde det på hjemmesiden!
Det kan læses på hjemmesiden under regelsæt. :D

http://hamsterland.dk/Regelsaet.doc
Dyrene skal befinde sig i en gennemsigtig firkantet box – f.eks fauna-box med mindstemål : længde : 23 cm., bredde : 15 cm., højde : 16 cm.
TAAAAK!

burrus

Indlæg af burrus » 11. apr 2009 16:48

jeg tænkte lige på - det med maks målene - hvad er maks højden?  :oops:  eller er der ingen der?
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 11. apr 2009 17:34

burrus skrev:jeg tænkte lige på - det med maks målene - hvad er maks højden?  :oops:  eller er der ingen der?
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.

burrus

Indlæg af burrus » 11. apr 2009 17:50

Benjamin skrev:
burrus skrev:jeg tænkte lige på - det med maks målene - hvad er maks højden?  :oops:  eller er der ingen der?
tjo det er mindste højde, det kan jeg godt læse - men hvad er maks højden, hvis der er en?
Pia B

Desiree

Indlæg af Desiree » 11. apr 2009 17:53

Tror ikke der er max. højde mål. De stavler jo ikke boksene på noget tidspunkt.
mvh Desiree

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 11. apr 2009 18:02

burrus skrev:
Benjamin skrev:
tjo det er mindste højde, det kan jeg godt læse - men hvad er maks højden, hvis der er en?
Nej okay forventede bare det måtte være max højde, hvis det ikke er det så er der nok ikke nogen. :)

Lykke

Indlæg af Lykke » 11. apr 2009 19:14

Desiree skrev:Tror ikke der er max. højde mål. De stavler jo ikke boksene på noget tidspunkt.
jo, ideen i det - og grunden til at kasserne skal være firkantede - er at dommernes hjælper skal kunne stable og bære tre kasser over ad gangen. Det har jeg i hvert fald fået at vide.

Men jeg har ikke set et max højde mål. Der er vel også naturlige grænser for det praktiske i en meget høj kasse...

kwo

Indlæg af kwo » 11. apr 2009 20:44

Lykke skrev:
Desiree skrev:Tror ikke der er max. højde mål. De stavler jo ikke boksene på noget tidspunkt.
jo, ideen i det - og grunden til at kasserne skal være firkantede - er at dommernes hjælper skal kunne stable og bære tre kasser over ad gangen. Det har jeg i hvert fald fået at vide.

Men jeg har ikke set et max højde mål. Der er vel også naturlige grænser for det praktiske i en meget høj kasse...
Ja, de bliver stablede, derfor kravet om at de skal være firkantede. Men max højde har vi ikke sat, nok fordi vi ikke kunne forestille os folk komme med en meget høj kasse. Som Lykke siger, så er det svært at få øje på det praktiske i sådan en kasse.  :)
Kenneth Worm

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 19. apr 2009 11:47

Jeg vil bare minde om, at der er 21 dage til tilmeldingsfristen udløber  :wink:
Mange hilsner fra Jeanne.

Loan

Indlæg af Loan » 19. apr 2009 13:46

Er der en mulighed for, hvis jeg nu springer på et tog derover. At nogen kunne komme forbi Banegården?

- Ellers så tror jeg mine muligheder for at komme med er meget små.
Hilsen
Loan Vejby

Besvar