Så indbydes der atter til udstilling.
hmm mine udgifter går ikke op med indtægterne for tiden og vores eksamner er halvvejs officielle nu - jeg har en eksamen mandag lige efter udstillingen
:(
så jeg venter til næste udstilling... men der VIL jeg også med så! :lol:

så jeg venter til næste udstilling... men der VIL jeg også med så! :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Det kan læses på hjemmesiden under regelsæt.AnnaR skrev:Hvorfor står der ingen steder hvad maks målene er for udstilligens boksen! Det burde et eller andet sted stå i "ofte stillede spørgsmål" og kan heller ikke finde det på hjemmesiden!

http://hamsterland.dk/Regelsaet.doc
Dyrene skal befinde sig i en gennemsigtig firkantet box – f.eks fauna-box med mindstemål : længde : 23 cm., bredde : 15 cm., højde : 16 cm.
Max. mål på boxen : 25 x 35 cm i længde og bredde.
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil

TAAAAK!Benjamin skrev:Det kan læses på hjemmesiden under regelsæt.AnnaR skrev:Hvorfor står der ingen steder hvad maks målene er for udstilligens boksen! Det burde et eller andet sted stå i "ofte stillede spørgsmål" og kan heller ikke finde det på hjemmesiden!![]()
http://hamsterland.dk/Regelsaet.doc
Dyrene skal befinde sig i en gennemsigtig firkantet box – f.eks fauna-box med mindstemål : længde : 23 cm., bredde : 15 cm., højde : 16 cm.
jeg tænkte lige på - det med maks målene - hvad er maks højden? :oops: eller er der ingen der?
Pia B
burrus skrev:jeg tænkte lige på - det med maks målene - hvad er maks højden? :oops: eller er der ingen der?
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.

tjo det er mindste højde, det kan jeg godt læse - men hvad er maks højden, hvis der er en?Benjamin skrev:burrus skrev:jeg tænkte lige på - det med maks målene - hvad er maks højden? :oops: eller er der ingen der?Dyrene skal befinde sig i en gennemsigtig firkantet box – f.eks fauna-box med mindstemål : længde : 23 cm., bredde : 15 cm., højde : 16 cm.
Pia B
Nej okay forventede bare det måtte være max højde, hvis det ikke er det så er der nok ikke nogen.burrus skrev:tjo det er mindste højde, det kan jeg godt læse - men hvad er maks højden, hvis der er en?Benjamin skrev:burrus skrev:jeg tænkte lige på - det med maks målene - hvad er maks højden? :oops: eller er der ingen der?Dyrene skal befinde sig i en gennemsigtig firkantet box – f.eks fauna-box med mindstemål : længde : 23 cm., bredde : 15 cm., højde : 16 cm.

jo, ideen i det - og grunden til at kasserne skal være firkantede - er at dommernes hjælper skal kunne stable og bære tre kasser over ad gangen. Det har jeg i hvert fald fået at vide.Desiree skrev:Tror ikke der er max. højde mål. De stavler jo ikke boksene på noget tidspunkt.
Men jeg har ikke set et max højde mål. Der er vel også naturlige grænser for det praktiske i en meget høj kasse...
Ja, de bliver stablede, derfor kravet om at de skal være firkantede. Men max højde har vi ikke sat, nok fordi vi ikke kunne forestille os folk komme med en meget høj kasse. Som Lykke siger, så er det svært at få øje på det praktiske i sådan en kasse. :)Lykke skrev:jo, ideen i det - og grunden til at kasserne skal være firkantede - er at dommernes hjælper skal kunne stable og bære tre kasser over ad gangen. Det har jeg i hvert fald fået at vide.Desiree skrev:Tror ikke der er max. højde mål. De stavler jo ikke boksene på noget tidspunkt.
Men jeg har ikke set et max højde mål. Der er vel også naturlige grænser for det praktiske i en meget høj kasse...
Kenneth Worm