Så indbydes der atter til udstilling.

Læs alt omkring foreningens udstillinger her, og spørg endeligt hvis du har nogle spørgsmål.
Tiina

Indlæg af Tiina » 3. maj 2009 14:12

liv skrev:
Tiina skrev:Jeg ved ikke rigtig om jeg bare kommer og kigger, eller om jeg også vil tilmelde min lille pige.
Får hende jo først d. 13 maj hvor hun er fire uger, men hun skal jo også lige nå og falde til.. inden hun bliver "kastet ud" i nye ting  :huh:
altså der vil hun så lige præcis være 2 måneder som er minimum alderen  :wink: det ved jeg ikke.. hun har jo et måned at vænne sig i ... ved ikke om det er nok :scratch:
Nå så passer hendes alder da lige på et hængende hår  :lol:
Men tror nu jeg lader hende blive hjemme, jeg ved jo heller ikke hvordan hendes temprement er endnu og kan ikke finde ud af det før tilmeldningsfristen som jo er tre dage før jeg får hende. Men jeg kommer helt sikkert og kigger  :D

sabkoch

Indlæg af sabkoch » 3. maj 2009 15:27

Se så lige at få tilmeldt jer ellers snupper Jeanne, hendes søn, min datter og Liv alle rosetter og pokaler og hvad ved jeg  :lol:

Og det kan vi ikke have :x
Næstformand i Dansk Hamster Forening  - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

Billede

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 3. maj 2009 15:31

sabkoch skrev:Se så lige at få tilmeldt jer ellers snupper Jeanne, hendes søn, min datter og Liv alle rosetter og pokaler og hvad ved jeg  :lol:

Der er stadig tid endnu så skal nok nå det. :lol:
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 3. maj 2009 15:31

Ser ud til jeg også kommer med 2 dyr :oops:
Må lige finde videre ud af det ..

- Lige et spørgsmål.
Når nu Tysons stamtavle skal laves om, skal den så laves om inden jeg tilmelder ham, eller kan det godt blive gjort efter jeg har tilmeldt ham?
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 3. maj 2009 15:45

Tiina skrev:Jeg ved ikke rigtig om jeg bare kommer og kigger, eller om jeg også vil tilmelde min lille pige.
Får hende jo først d. 13 maj hvor hun er fire uger, men hun skal jo også lige nå og falde til.. inden hun bliver "kastet ud" i nye ting  :huh:
Hvis hun er 4 uger d. 13. maj, er hun født d. 15. april - så hun mangler 2 dage i at være gammel nok til udstilling d. 13. juni  :wink:
Mange hilsner fra Jeanne.

liv

Indlæg af liv » 3. maj 2009 15:50

Jeanne skrev:
Hvis hun er 4 uger d. 13. maj, er hun født d. 15. april - så hun mangler 2 dage i at være gammel nok til udstilling d. 13. juni  :wink:
nå ok :lol:  :lol:

liv

Indlæg af liv » 3. maj 2009 15:52

sabkoch skrev:Se så lige at få tilmeldt jer ellers snupper Jeanne, hendes søn, min datter og Liv alle rosetter og pokaler og hvad ved jeg  :lol:

det passer mig da helt fint :lol:  :lol: ej driller  :lol: for også lgie tilmeldt mig i aften så kommer mine to dværge og muligvis og min lillebrors  :D

når en hamster har været champion må den godt stille op i standart igen ik?  :D vil ikke sætte Feta i standart men tror jeg har fået afvide det må man godt :wink:

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 3. maj 2009 15:53

FrkHoumann skrev:Ser ud til jeg også kommer med 2 dyr :oops:

- Lige et spørgsmål.
Når nu Tysons stamtavle skal laves om, skal den så laves om inden jeg tilmelder ham, eller kan det godt blive gjort efter jeg har tilmeldt ham?
Du kan sagtens vente med at få lavet stamtavlen om - dyret bedømmes som dén farve, der er oplyst på tilmeldings-sedlen  :D

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 3. maj 2009 16:02

liv skrev:

det passer mig da helt fint :lol:  :lol: ej driller  :lol: for også lgie tilmeldt mig i aften så kommer mine to dværge og muligvis og min lillebrors  :D

når en hamster har været champion må den godt stille op i standart igen ik?  :D vil ikke sætte Feta i standart men tror jeg har fået afvide det må man godt :wink:
jo da  :D

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 3. maj 2009 17:09

Jeanne skrev:
FrkHoumann skrev:Ser ud til jeg også kommer med 2 dyr :oops:

- Lige et spørgsmål.
Du kan sagtens vente med at få lavet stamtavlen om - dyret bedømmes som dén farve, der er oplyst på tilmeldings-sedlen  :D
Okaay, så hvis jeg bare tilmelder ham som Mottled så bedømmes han som det?
Hvis jeg har forstået det rigtigt :oops:
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

burrus

Indlæg af burrus » 3. maj 2009 17:23

æv hvor ville jeg gerne med  :(
men har geografi eksamen om mandagen og fysik eksamen om tirsdagen efter - så det går ikke  :(
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

liv

Indlæg af liv » 3. maj 2009 17:29

burrus skrev:æv hvor ville jeg gerne med  :(
men har geografi eksamen om mandagen og fysik eksamen om tirsdagen efter - så det går ikke  :(
øv så kan du heller ikke tage billeder af hamsterne :( hvor ærgeligt du ikke kommer!

burrus

Indlæg af burrus » 3. maj 2009 17:35

liv skrev:
burrus skrev:æv hvor ville jeg gerne med  :(
øv så kan du heller ikke tage billeder af hamsterne :( hvor ærgeligt du ikke kommer!
nej det er super ærgeligt!  :(
men har aftalt med anette og hanne at vi tar til den udstilling der komme til efteråret ovre på sjælland  :wink:  jeg VIL til en udstilling mere i år!  :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 3. maj 2009 18:51

Havde lige håbet på jeg kom nu især når det var i kbh. Men nej, nu endnu en sygdoms periode....

liv

Indlæg af liv » 3. maj 2009 18:57

så ligenu er det kun jeanne og sabkoch der har meldt hamstere ind :lol: og jeg kan godt komme sender mailen i aften  :P wee

Besvar