Så indbydes der atter til udstilling.

Læs alt omkring foreningens udstillinger her, og spørg endeligt hvis du har nogle spørgsmål.
Jeanne

Så indbydes der atter til udstilling.

Indlæg af Jeanne » 16. mar 2009 18:04

Indbydelse til hamsterudstilling

Dansk Hamster Forening indbyder til udstilling lørdag d. 13–6–2009.
Udstillingen afholdes i Valby Kulturhus, Valgårdsvej 4–8 5.sal, 2500 Valby.

Program for dagen :
Kl. 10.00 – 11.00 : Tilmeldte dyr møder til indtjek.
Kl. 11.00 – 15.00 : Bedømmelser.
Kl. 15.30 : Præmie-overrækkelse.
Kl. 17.00 : Udstillingen lukker.

Gæster er velkomne fra kl. 11.00 – 17.00
Gæster betaler 20 kr. for indgangen, børn under 10 år kommer gratis ind.

I Valby Kulturhus forefindes café, hvor der dagen igennem kan købes mad og drikke.

Hvem kan deltage:
Alle hamstere der ikke er hybrider (blanding af to arter), kan deltage. Medlemmer af DHF kan deltage med ubegrænset antal dyr. Ikke-medlemmer må deltage én gang (med max. 3 dyr). Hamstere kan tilmeldes følgende klasser :
Børnedyr : alle børn under 16 år kan tilmelde dyr til denne klasse.
Kæledyr : åben for alle.
Standard-dyr : åben for alle.

Prisen for deltagelse er 30 kr. pr. dyr.

IndtjekAlle dyr møder kl. 10.00 – 11.00 til indtjek, og må ikke fjernes, før udstillingen lukker
(undtaget er dog salgs-dyr). Vi anbefaler, at sælgere af dyr medbringer boxe, folk kan hjemtage dyrene i, i tilfælde af køber ikke selv har transportkasse med.

Efteranmeldelser
modtages i dét omfang, tiden tillader, og koster 10 kr. ekstra pr. dyr. Dyr tilmeldt i standard-klassen med en farve, der ikke er standardiseret, vil automatisk blive flyttet til kæledyrs-klassen. Standarden bør tjekkes, inden man melder til. Standarden kan ses, og downloades på www.hamsterland.dk

Tilmelding på DHF´s blanketter sendes til kassereren senest d. 10-5-2009. Kasserer-dhf@mail.dk

Udstillings-gebyr betales på følgende konto: 7851  1198232 senest d. 10-5-2009.

Dommere er Kenneth Worm, Käthe Koch og Jeanne Nielsen.

Alle udstiller får et diplom i forbindelse med præmie-overrækkelsen.

Læs endvidere ”regelsæt for udstillinger” – her kan du få yderligere oplysninger vedr.
opbevaringsbox til hamsteren under udstillingen, salgsdyr og meget andet.
Denne kan downloades på www.hamsterland.dk

Vel mødt
Senest rettet af Jeanne 16. mar 2009 22:41, rettet i alt 2 gange.
Mange hilsner fra Jeanne.

burrus

Indlæg af burrus » 16. mar 2009 19:07

spændende  :D  krydset er sat og skal nok forsøge at finde tid... dog tidligt med indtjek allerede kl 10 hvis man vil køre fra jylland om morgenen...

men hvordan med parkering hvis man kommer i bil?
skal man fløjte rundt i hele Valby for at finde en parkeringsplads eller hvordan? Ved I det?   (bare sådan en praktisk spørgsmål :P )
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 16. mar 2009 19:22

kan manik også låne udstillingskasser denne gang?
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 16. mar 2009 19:29

Man kan altid låne boxe af foreningen - læs evt. "regelsæt for udstillinger" - og opslag i denne kategori "svar på ofte stillede spørgsmål" - der får I svar på mange af de ting, I kommer i tvivl om - bla. at man kan låne boxe :wink:
Senest rettet af Jeanne 16. mar 2009 19:32, rettet i alt 1 gang.

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 16. mar 2009 19:30

burrus skrev:spændende  :D  krydset er sat og skal nok forsøge at finde tid... dog tidligt med indtjek allerede kl 10 hvis man vil køre fra jylland om morgenen...

men hvordan med parkering hvis man kommer i bil?
skal man fløjte rundt i hele Valby for at finde en parkeringsplads eller hvordan? Ved I det?   (bare sådan en praktisk spørgsmål :P )
Jeg kender ikke parkerings-forholdene derinde- men da det jo er et kulturhus, kan jeg ikke forestille mig andet, end at der er en parkeringsplads tilknyttet stedet  :D

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 16. mar 2009 19:34

hehe har sat kryds i kalenderne.... men skal lige finde ud af om der er standarter på nogle af de dyr jeg gerne vil have med :D
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

sabkoch

Indlæg af sabkoch » 16. mar 2009 19:43

Der er ikke tilknyttet parkeringsplads til Valby Kulturhus, så ja man kan godt risikerer at skulle køre lidt rundt.
Og parkometer penge skal bruges, er jeg ret sikker på.
Det er København jo  8-)
Næstformand i Dansk Hamster Forening  - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

Billede

sabkoch

Indlæg af sabkoch » 16. mar 2009 19:48

spændende    krydset er sat og skal nok forsøge at finde tid... dog tidligt med indtjek allerede kl 10 hvis man vil køre fra jylland om morgenen...
Du kan jo skyde den til ca. 10.45, så er der da lidt mere morgentid

Billede

burrus

Indlæg af burrus » 16. mar 2009 19:49

typisk  :roll:  så er det lige før man fristes til ikke at have flere med end man kan slæbe med s-tog og bus og så lade bilen stå hos dem man overnatter hos... det er bare lidt surt ikke at kunne parkere tæt på - for enten ska man gå rigtig langt - eller også skal man ikke udstille ret mange  :?

æv bæv...
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

burrus

Indlæg af burrus » 16. mar 2009 19:51

sabkoch skrev:
spændende    krydset er sat og skal nok forsøge at finde tid... dog tidligt med indtjek allerede kl 10 hvis man vil køre fra jylland om morgenen...
Du kan jo skyde den til ca. 10.45, så er der da lidt mere morgentid
8-)  kommer jeg - så overnatter jeg i kbh fredag til søndag - jeg er ikke menneske hvis jeg skal op meget før 6 :lol:  :oops:  
og vil ikke køre hjem kl 17 -- det tar alligevel 4½ time at komme hjem og så det at få installeret hamsterne igen osv...
niks - det må blive en københavns-weekend :P  (HVIS det passer med eksamen :shock: )
Pia B

Hopiw

Indlæg af Hopiw » 16. mar 2009 20:24

Ih jeg vil meeed  :D
Kommer med en masse roboer  ^.^

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 16. mar 2009 20:46

burrus skrev:typisk  :roll:  så er det lige før man fristes til ikke at have flere med end man kan slæbe med s-tog og bus og så lade bilen stå hos dem man overnatter hos... det er bare lidt surt ikke at kunne parkere tæt på - for enten ska man gå rigtig langt - eller også skal man ikke udstille ret mange  :?

æv bæv...
Så vær glad for, du ikke skal slæbe 2 - 3 store kasser med faunaboxe, pokaler, rosetter, dyr - og en masse andet  :wink:

burrus

Indlæg af burrus » 16. mar 2009 20:48

Jeanne skrev:
burrus skrev:typisk  :roll:  så er det lige før man fristes til ikke at have flere med end man kan slæbe med s-tog og bus og så lade bilen stå hos dem man overnatter hos... det er bare lidt surt ikke at kunne parkere tæt på - for enten ska man gå rigtig langt - eller også skal man ikke udstille ret mange  :?

æv bæv...
Så vær glad for, du ikke skal slæbe 2 - 3 store kasser med faunaboxe, pokaler, rosetter, dyr - og en masse andet  :wink:
præcis!  :wink:  

må håbe jeg kan tage studenter huen på om fredagen - for ellers kommer jeg ikke  :(  den udstilling ligger enten lige efter min sidste eksamen eller lige før - og det ved jeg først 5. maj  :(  
men med lidt held kan jeg tage på udstilling med studenter hue på hovedet 8-)  :P
Pia B

Hopiw

Indlæg af Hopiw » 16. mar 2009 20:54

Valby kulturhus det er da lige ved siden af Valby station, der er massere af P-pladser foran bygningen.

sabkoch

Indlæg af sabkoch » 16. mar 2009 21:34

Det ligger ikke ved siden af stationen. Det ligger på den anden side af Toftegårs Plads.
Der er parkeringspladser, men kun på vejene.
Vedhæftede filer
mapdata[1].gif
mapdata[1].gif (15.09 KiB) Vist 8791 gange

Billede

Besvar