Så indbydes der atter til udstilling.
Så indbydes der atter til udstilling.
Indbydelse til hamsterudstilling
Dansk Hamster Forening indbyder til udstilling lørdag d. 13–6–2009.
Udstillingen afholdes i Valby Kulturhus, Valgårdsvej 4–8 5.sal, 2500 Valby.
Program for dagen :
Kl. 10.00 – 11.00 : Tilmeldte dyr møder til indtjek.
Kl. 11.00 – 15.00 : Bedømmelser.
Kl. 15.30 : Præmie-overrækkelse.
Kl. 17.00 : Udstillingen lukker.
Gæster er velkomne fra kl. 11.00 – 17.00
Gæster betaler 20 kr. for indgangen, børn under 10 år kommer gratis ind.
I Valby Kulturhus forefindes café, hvor der dagen igennem kan købes mad og drikke.
Hvem kan deltage:
Alle hamstere der ikke er hybrider (blanding af to arter), kan deltage. Medlemmer af DHF kan deltage med ubegrænset antal dyr. Ikke-medlemmer må deltage én gang (med max. 3 dyr). Hamstere kan tilmeldes følgende klasser :
Børnedyr : alle børn under 16 år kan tilmelde dyr til denne klasse.
Kæledyr : åben for alle.
Standard-dyr : åben for alle.
Prisen for deltagelse er 30 kr. pr. dyr.
IndtjekAlle dyr møder kl. 10.00 – 11.00 til indtjek, og må ikke fjernes, før udstillingen lukker
(undtaget er dog salgs-dyr). Vi anbefaler, at sælgere af dyr medbringer boxe, folk kan hjemtage dyrene i, i tilfælde af køber ikke selv har transportkasse med.
Efteranmeldelser
modtages i dét omfang, tiden tillader, og koster 10 kr. ekstra pr. dyr. Dyr tilmeldt i standard-klassen med en farve, der ikke er standardiseret, vil automatisk blive flyttet til kæledyrs-klassen. Standarden bør tjekkes, inden man melder til. Standarden kan ses, og downloades på www.hamsterland.dk
Tilmelding på DHF´s blanketter sendes til kassereren senest d. 10-5-2009. Kasserer-dhf@mail.dk
Udstillings-gebyr betales på følgende konto: 7851 1198232 senest d. 10-5-2009.
Dommere er Kenneth Worm, Käthe Koch og Jeanne Nielsen.
Alle udstiller får et diplom i forbindelse med præmie-overrækkelsen.
Læs endvidere ”regelsæt for udstillinger” – her kan du få yderligere oplysninger vedr.
opbevaringsbox til hamsteren under udstillingen, salgsdyr og meget andet.
Denne kan downloades på www.hamsterland.dk
Vel mødt
Dansk Hamster Forening indbyder til udstilling lørdag d. 13–6–2009.
Udstillingen afholdes i Valby Kulturhus, Valgårdsvej 4–8 5.sal, 2500 Valby.
Program for dagen :
Kl. 10.00 – 11.00 : Tilmeldte dyr møder til indtjek.
Kl. 11.00 – 15.00 : Bedømmelser.
Kl. 15.30 : Præmie-overrækkelse.
Kl. 17.00 : Udstillingen lukker.
Gæster er velkomne fra kl. 11.00 – 17.00
Gæster betaler 20 kr. for indgangen, børn under 10 år kommer gratis ind.
I Valby Kulturhus forefindes café, hvor der dagen igennem kan købes mad og drikke.
Hvem kan deltage:
Alle hamstere der ikke er hybrider (blanding af to arter), kan deltage. Medlemmer af DHF kan deltage med ubegrænset antal dyr. Ikke-medlemmer må deltage én gang (med max. 3 dyr). Hamstere kan tilmeldes følgende klasser :
Børnedyr : alle børn under 16 år kan tilmelde dyr til denne klasse.
Kæledyr : åben for alle.
Standard-dyr : åben for alle.
Prisen for deltagelse er 30 kr. pr. dyr.
IndtjekAlle dyr møder kl. 10.00 – 11.00 til indtjek, og må ikke fjernes, før udstillingen lukker
(undtaget er dog salgs-dyr). Vi anbefaler, at sælgere af dyr medbringer boxe, folk kan hjemtage dyrene i, i tilfælde af køber ikke selv har transportkasse med.
Efteranmeldelser
modtages i dét omfang, tiden tillader, og koster 10 kr. ekstra pr. dyr. Dyr tilmeldt i standard-klassen med en farve, der ikke er standardiseret, vil automatisk blive flyttet til kæledyrs-klassen. Standarden bør tjekkes, inden man melder til. Standarden kan ses, og downloades på www.hamsterland.dk
Tilmelding på DHF´s blanketter sendes til kassereren senest d. 10-5-2009. Kasserer-dhf@mail.dk
Udstillings-gebyr betales på følgende konto: 7851 1198232 senest d. 10-5-2009.
Dommere er Kenneth Worm, Käthe Koch og Jeanne Nielsen.
Alle udstiller får et diplom i forbindelse med præmie-overrækkelsen.
Læs endvidere ”regelsæt for udstillinger” – her kan du få yderligere oplysninger vedr.
opbevaringsbox til hamsteren under udstillingen, salgsdyr og meget andet.
Denne kan downloades på www.hamsterland.dk
Vel mødt
Senest rettet af Jeanne 16. mar 2009 22:41, rettet i alt 2 gange.
Mange hilsner fra Jeanne.
spændende :D krydset er sat og skal nok forsøge at finde tid... dog tidligt med indtjek allerede kl 10 hvis man vil køre fra jylland om morgenen...
men hvordan med parkering hvis man kommer i bil?
skal man fløjte rundt i hele Valby for at finde en parkeringsplads eller hvordan? Ved I det? (bare sådan en praktisk spørgsmål
)
skal man fløjte rundt i hele Valby for at finde en parkeringsplads eller hvordan? Ved I det? (bare sådan en praktisk spørgsmål

Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
kan manik også låne udstillingskasser denne gang?
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Man kan altid låne boxe af foreningen - læs evt. "regelsæt for udstillinger" - og opslag i denne kategori "svar på ofte stillede spørgsmål" - der får I svar på mange af de ting, I kommer i tvivl om - bla. at man kan låne boxe 

Senest rettet af Jeanne 16. mar 2009 19:32, rettet i alt 1 gang.
Jeg kender ikke parkerings-forholdene derinde- men da det jo er et kulturhus, kan jeg ikke forestille mig andet, end at der er en parkeringsplads tilknyttet stedet :Dburrus skrev:spændende :D krydset er sat og skal nok forsøge at finde tid... dog tidligt med indtjek allerede kl 10 hvis man vil køre fra jylland om morgenen...
skal man fløjte rundt i hele Valby for at finde en parkeringsplads eller hvordan? Ved I det? (bare sådan en praktisk spørgsmål)
-
hehe har sat kryds i kalenderne.... men skal lige finde ud af om der er standarter på nogle af de dyr jeg gerne vil have med 

Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Der er ikke tilknyttet parkeringsplads til Valby Kulturhus, så ja man kan godt risikerer at skulle køre lidt rundt.
Og parkometer penge skal bruges, er jeg ret sikker på.
Det er København jo 8-)
Og parkometer penge skal bruges, er jeg ret sikker på.
Det er København jo 8-)
Næstformand i Dansk Hamster Forening - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

Du kan jo skyde den til ca. 10.45, så er der da lidt mere morgentidspændende krydset er sat og skal nok forsøge at finde tid... dog tidligt med indtjek allerede kl 10 hvis man vil køre fra jylland om morgenen...

typisk :roll: så er det lige før man fristes til ikke at have flere med end man kan slæbe med s-tog og bus og så lade bilen stå hos dem man overnatter hos... det er bare lidt surt ikke at kunne parkere tæt på - for enten ska man gå rigtig langt - eller også skal man ikke udstille ret mange :?
æv bæv...
æv bæv...
Pia B
sabkoch skrev:Du kan jo skyde den til ca. 10.45, så er der da lidt mere morgentidspændende krydset er sat og skal nok forsøge at finde tid... dog tidligt med indtjek allerede kl 10 hvis man vil køre fra jylland om morgenen...

og vil ikke køre hjem kl 17 -- det tar alligevel 4½ time at komme hjem og så det at få installeret hamsterne igen osv...
niks - det må blive en københavns-weekend

Pia B
Så vær glad for, du ikke skal slæbe 2 - 3 store kasser med faunaboxe, pokaler, rosetter, dyr - og en masse andetburrus skrev:typisk :roll: så er det lige før man fristes til ikke at have flere med end man kan slæbe med s-tog og bus og så lade bilen stå hos dem man overnatter hos... det er bare lidt surt ikke at kunne parkere tæt på - for enten ska man gå rigtig langt - eller også skal man ikke udstille ret mange :?
æv bæv...

præcis!Jeanne skrev:Så vær glad for, du ikke skal slæbe 2 - 3 store kasser med faunaboxe, pokaler, rosetter, dyr - og en masse andetburrus skrev:typisk :roll: så er det lige før man fristes til ikke at have flere med end man kan slæbe med s-tog og bus og så lade bilen stå hos dem man overnatter hos... det er bare lidt surt ikke at kunne parkere tæt på - for enten ska man gå rigtig langt - eller også skal man ikke udstille ret mange :?
æv bæv...

må håbe jeg kan tage studenter huen på om fredagen - for ellers kommer jeg ikke :( den udstilling ligger enten lige efter min sidste eksamen eller lige før - og det ved jeg først 5. maj :(
men med lidt held kan jeg tage på udstilling med studenter hue på hovedet

Pia B
Det ligger ikke ved siden af stationen. Det ligger på den anden side af Toftegårs Plads.
Der er parkeringspladser, men kun på vejene.
Der er parkeringspladser, men kun på vejene.
- Vedhæftede filer
-
- mapdata[1].gif (15.09 KiB) Vist 8791 gange