Wodent wheels mm på udstillingen

Læs alt omkring foreningens udstillinger her, og spørg endeligt hvis du har nogle spørgsmål.
Besvar
Lykke

Wodent wheels mm på udstillingen

Indlæg af Lykke » 2. jun 2010 15:50

Jeg sælger som sædvanligt wodent wheels, chinchilla-sand mm. i forbindelse med udstillingen.

Da jeg forventer at lade mig momsregistrere, har jeg et særligt tilbud på hjul i forbindelse med udstillingen - se mere nedenfor.

For at vide hvor meget jeg skal slæbe med, og så du er (mere) sikker på at få hvad du vil have, er det bedst, hvis du bestiller på forhånd via pb.
Der vil selvfølgelig også være mulighed for købe (så længe lager haves), hvis man ikke har bestilt :-)

Ting og priser:

Wodent wheel:
Jr (20 cm Ø) 90 kr.
Sr (28 cm Ø) 110 kr.
Wobust (31 cm Ø) 160 kr.
- se udvalget af farver på min hjemmeside http://www.freewebs.com/lykkehamsteri/w ... salgaf.htm
Der sælges også dele til hjulene: bånd (10-15-30 kr), klips mm (jr/sr 10 kr, wobust 15 kr).

Chinchillasand 16 kr./ kg
Jordnødder med skal 18 kr./ 500 gram

Derudover sælges foderblanding (ca. 20 kr./ kg), tørrede tranebær, tørrede bananskiver og diverse korn/ frø. Prøver lige at opdatere med priser senere.

Lykke

Indlæg af Lykke » 11. jun 2010 11:25

Min bil er desværre brudt sammen... så jeg har kun hjul og andet med, hvis man har bestilt senest i aften!

Send pb eller ring på 25 88 18 83.

Besvar