Dragør Marked - har du lyst til at hjælpe til?

Læs alt omkring foreningens udstillinger her, og spørg endeligt hvis du har nogle spørgsmål.
kwo
Indlæg: 4519
Tilmeldt: 20. apr 2004 13:32

Dragør Marked - har du lyst til at hjælpe til?

Indlæg af kwo » 17. jul 2011 17:27

Foreningen er blevet bedt om at deltage på Dragør Markedet 12-14. august i år. Det er en fin mulighed for at få udbredt kendskabet til foreningen. Men desværre er der kun én fra bestyrelsen der med sikkerhed kan deltage alle disse dage, så derfor søger vi en eller flere medlemmer der kunne tænke sig at hjælpe til ved at stå på vores stand i noget af perioden for at aflaste.

Er det noget du kunne tænke dig at hjælpe med, så skriv gerne her.  :-)
Kenneth Worm

Thitte
Indlæg: 443
Tilmeldt: 13. jul 2009 15:09

Indlæg af Thitte » 17. jul 2011 18:06

Ih, en skam Dragør ligger så langt væk :-(
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.

Lisette

Indlæg af Lisette » 18. jul 2011 07:42

Jeg vil gerne se på om jeg har mulighed for at kunne være med  :D

sabkoch
Indlæg: 1704
Tilmeldt: 2. aug 2005 11:52

Indlæg af sabkoch » 23. jul 2011 12:09

Er det sammen med dansk kæledyrsklub? - altså 'samme' stand?
Næstformand i Dansk Hamster Forening  - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

Billede

kwo
Indlæg: 4519
Tilmeldt: 20. apr 2004 13:32

Indlæg af kwo » 27. jul 2011 07:55

Nej, det er vores egen, og vi skal selv skaffe "standen".
Kenneth Worm

Joy
Indlæg: 184
Tilmeldt: 11. mar 2011 18:00

Indlæg af Joy » 27. jul 2011 18:33

Hej jeg er tolv så ved ikke rigtigt om jeg er en hjælp men jeg kan godt.

Så vil jeg også gerne spørge om hvad det er man skal kunne/lave, bare for at jeg selv for en vudering om hvor meget af det man skal kunne jeg er egnet til at gøre.
Knus Emma,
Til minde om alle mine tidligere dejlige dyr. Og en knuser ti mine to dejlige katter og hamsteren Joy

Pauline
Indlæg: 171
Tilmeldt: 27. dec 2010 11:24

Indlæg af Pauline » 27. jul 2011 20:05

Jeg kan mulligvis også, men har de samme spørgsmål som joy:-)
Mvh Pauline
R.I.P min højt elskede Roseline<3 - fra d. 12 februar 2011 - d. 26 november 2012.

Lykke
Indlæg: 3274
Tilmeldt: 1. maj 2008 20:06

Indlæg af Lykke » 27. jul 2011 21:17

Al hjælp er velkommen - og vi har brug for hjælp, hvis foreningen skal kunne lave den slags aktiviteter.

Man behøver ikke kunne alle dage, og man behøver ikke vide alt om hamstere.

Man kan f.eks. hjælpe med at fortælle om hvordan det er at have en hamster - eller fortælle om forum her.
Det kan også være vi skal have nogle hamstere med og vise frem - og så kan det jo være I kan tage jeres med (nok ikke Roseline, men det ved du).
Når I er under 18, skal I have lov af jeres forældre - og måske skal I også have mor eller far med, men det kan I sikkert aftale med Kim.

Det er rigtigt hyggeligt at være med til den slags begivenheder, for det er sjovt både at snakke med de andre fra foreningen/ forum og at snakke om hamstere med dem som kommer forbi og er interesserede.

Joy
Indlæg: 184
Tilmeldt: 11. mar 2011 18:00

Indlæg af Joy » 28. jul 2011 17:11

Jeg kan og vil rigtig gerne lørdag den 13. Min mor vil så også komme. Hvis i altså mangler den dag? Jeg vil også gerne tage Joy med, men ved ikke om det bliver for stressende da jeg skal med to toge og en bus hver vej. Men hun har kørt i bil nogle gange og hun sover eller spiser bare hun har ikke været stresset de gange vi har kørt. Men hvad er din mening? Skal jeg lade hende gå i transportkassen en halv time per dag eller noget i den stil for at vende hende rigtigt til den? Eller skal hun bare i den på dagen.
Knus Emma,
Til minde om alle mine tidligere dejlige dyr. Og en knuser ti mine to dejlige katter og hamsteren Joy

Loan
Indlæg: 802
Tilmeldt: 22. jul 2006 23:37

Indlæg af Loan » 28. jul 2011 17:53

Joy:
Du skal tænke på når der f.eks. er udstilling. Da jeg udstillede mine dyr i København havde jeg rigtig mange med som blev båret i store tasker og var med flere forskellige toge, de kan sagtens holde til det. :)
Hilsen
Loan Vejby

Lisette

Indlæg af Lisette » 28. jul 2011 18:58

Kan ikke...Vi tager nok i sommerhuset.
Men håber der er andre der kan og i får nogle gode dage og en masse ud af det! :D

Kim
Indlæg: 264
Tilmeldt: 27. mar 2011 21:50

Indlæg af Kim » 29. jul 2011 01:59

Det lyder godt at der er noget interesse for det.
Jeg har ikke ret meget tid resten af denne uge men der efter prøver jeg lige og se hvad vi kan finde ud af. Og hvem som kan vilke dage osv. Så vi kan være helt sikre på at vi kan deltage.

I skal ikke tænke på hvor gamle i er. Det at have hamster er noget for alle aldre og det er bare fedt hvis i kan få lov af jeres forældre til at deltage. Jeg tager nok også mine egne børn med en af dagene.

Angående hvad i skal lave så betragt det som en udstilling. Vi skal vise DHF fanen og lave lidt reklame for Dansk Hamster Forening og de små pus. Snakke med folk omkring hamstere osv. Og som jeg er det så hvis der er nogle medlemmer som har unger til salg. Så skader det jo ikke at tage dem med og se om vi kan få solgt nogle af ungerne når vi nu er ude og vise frem.
Så et par hyggelige dage på et marked hvor vi snakker om hamstere og forhåbentligt kan få noget tid til at kigge os omkring på markedet.

Det ville være rart hvis dem som er interesseret i at deltage kan sende mig en privat besked her inde med hvilke dage i kan og ønsker at deltage. Så vil jeg gå i gang med at planlægge dagene og se om det kan hænge sammen.
http://www.mywinterwhitehamster.com

Bliv medlem af DHF og støt arbejdet for de små puss. Det koster ikke alverden og os medlemmer står altid klar til at give gode råd og hjælp med på vejen.

sabkoch
Indlæg: 1704
Tilmeldt: 2. aug 2005 11:52

Indlæg af sabkoch » 29. jul 2011 20:20

kenneth skriver at DHF selv skal skaffe standen - jeg har været på  dragør marked før og i skal beregne vagt om natten ellers skal dyrene med hjem hver dag.

jeg vil foreslå at i kontakter dansk kældedyrsklub og får et hjørne hos dem - de har altid vagter på om natten
Næstformand i Dansk Hamster Forening  - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

Billede

Kim
Indlæg: 264
Tilmeldt: 27. mar 2011 21:50

Indlæg af Kim » 29. jul 2011 20:23

Var ikke lige klar over at der skulle være vagt. Men vi må lige se på mulighedderne. Ellers må jeg bare sover i standen hvis det er muligt. Min søn snakker ikke om andet end at sove i telt efter vi har været på kanotur. hehe. Så han ville sikkert elske muligheden.
http://www.mywinterwhitehamster.com

Bliv medlem af DHF og støt arbejdet for de små puss. Det koster ikke alverden og os medlemmer står altid klar til at give gode råd og hjælp med på vejen.

Lykke
Indlæg: 3274
Tilmeldt: 1. maj 2008 20:06

Indlæg af Lykke » 30. jul 2011 17:15

men er det ikke udendørs? skal dyrene ikke hjem under alle omstændigheder?

Besvar