Hej allesammen..
Jeg har simpelthen fået så tralvt på det sidste.. og har opdaget at det med månedens billede alligevel tager en halv time at ordne en halv time som jeg ikke har. :( og da jeg står og skal ud til en tid med terminsprøver,fødselsdag og konfirmation bliver jeg desværre nød til at springe fra "stillingen" med at ordne månedens billede..
Så ville høre om der ikke var en eller flere der kunne finde ud af noget? Jeg kan lige tage det året ud men så bliver jeg desværre nød til at stoppe og hvis der ikke er nogen til at tage over må vi desværre droppe månedens billede..
Beklager jeg ikke kan gøre det længere men troede jeg ville have mere tid end jeg havde..
Nogen der ønsker at overtage?
-
Hvis ikke der er andre der vil, kan jeg vel godt finde 30 min en gang i mellem Du skal bare sætte mig ind i det, altså med dato'er osv
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk