Stem på novemberbillede

Hver måned vil vi afholde en lille fotokonkurrence, hvor alle brugere kan indsende deres bedste hamster billede og selv være med til at kårer vinderen.
BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 16. jan 2010 21:15

Chagos Mutti skrev:Mine formuleringer er ikke altid så gode  :wink:
Det jeg mente var, at de billeder jeg har taget af min dværg indtil videre ikke er lige så sødt som det af Feta.

Hvis bare min dværg vil sidde stille et øjeblik imens jeg tager billed, kan være jeg så kunne få et billed af andet end dens ryg :lol:
Uhh det kender jeg godt :oops: Mon ikke noget lækkert ville få den til at sidde stille :lol:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

Loan

Indlæg af Loan » 16. jan 2010 21:37

Sad lige og kiggede i de andre tråde. Men syntes ikke at kunne finde et svar på mit spørgsmål.

Hvorfor laver du det ikke som en afstemning istedet for, synes jeg da ville være en del lettere bare lige at klikke.?
Hilsen
Loan Vejby

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 16. jan 2010 21:45

Rubin skrev:Sad lige og kiggede i de andre tråde. Men syntes ikke at kunne finde et svar på mit spørgsmål.

Hvorfor laver du det ikke som en afstemning istedet for, synes jeg da ville være en del lettere bare lige at klikke.?
For folk ikke kan se hvem der vinder på forhånd :wink:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

Låst