Stem på novemberbillede

Hver måned vil vi afholde en lille fotokonkurrence, hvor alle brugere kan indsende deres bedste hamster billede og selv være med til at kårer vinderen.
liv

Stem på novemberbillede

Indlæg af liv » 13. dec 2009 16:29

Så kommer det som lovet dog forsinket - sorry

Nummer 1.
Obelix i legeland
Billede
Indsendt af Jeanne

Nummer 2.
Smukke smukke Sally vores første guldhamster
Billede
Indsendt af Sabkoch

Nummer 3
Popsis unge leger struds :lol:
Billede
Indsendt af Meddie

I kan stemme til og med juleaften men billede vil først komme ud i starten af januar  :wink:

Majlund

Indlæg af Majlund » 14. jan 2010 09:10

Hvem vandt??? :? (der kan da ikke stemmes længere. . . kan der?).

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 14. jan 2010 10:44

Måske lidt dumt spørgsmål, men kan min hybrid også deltage i månedens billed? Eller skal det være renartet?

liv

Indlæg af liv » 14. jan 2010 14:42

Chagos Mutti skrev:Måske lidt dumt spørgsmål, men kan min hybrid også deltage i månedens billed? Eller skal det være renartet?
jeg ved det ikke men tror du må spørge for eningen desuden sørger BittéhamstereN nu for månedensbillede  :wink:

Majlund

Indlæg af Majlund » 15. jan 2010 22:57

Chagos Mutti skrev:Måske lidt dumt spørgsmål, men kan min hybrid også deltage i månedens billed? Eller skal det være renartet?
Jeg kan altså ikke forestille mig at dit kæledyr (hybrid) ikke må deltage i Månedens konkurrence. . . hvis der da stadig er sådan en? :scratch:
Halloooooo??? :wink:

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 15. jan 2010 23:23

Altså hvis det er, kan jeg nok godt overtage den opgave...
Da jeg synes det er en super måde at vise ens lille hamster frem på og så er billeder af ens lille dyr jo bare så hyggelige at se på... Det ville være trist, hvis der ikke var en månedens billed mere :)

Desiree

Indlæg af Desiree » 16. jan 2010 01:36

Jeg taler altså kun på egne vejne her, da det ikke har været oppe i bestyrelsen, men tror bestemt ikke vi har nogle regler om at kun stamtavle hamstre/ rene vinterhvide må deltage i månedens billede :)
mvh Desiree

liv

Indlæg af liv » 16. jan 2010 08:52

Chagos Mutti skrev:Altså hvis det er, kan jeg nok godt overtage den opgave...
Da jeg synes det er en super måde at vise ens lille hamster frem på og så er billeder af ens lille dyr jo bare så hyggelige at se på... Det ville være trist, hvis der ikke var en månedens billed mere :)
BittéhamstereN har lovet at overtage så i må skrive en PB til hende om det :wink:

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 16. jan 2010 15:48

liv skrev:
Chagos Mutti skrev:Altså hvis det er, kan jeg nok godt overtage den opgave...
BittéhamstereN har lovet at overtage så i må skrive en PB til hende om det :wink:
Liv stod du ikke for November og December?? Altså regner snart med at lave for Januar, men jeg har ikke svarene fra November :wink:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 16. jan 2010 15:58

Desiree skrev:Jeg taler altså kun på egne vejne her, da det ikke har været oppe i bestyrelsen, men tror bestemt ikke vi har nogle regler om at kun stamtavle hamstre/ rene vinterhvide må deltage i månedens billede :)
Så når månedens billed er oppe at køre alm vil jeg prøve at indsende af min hamster, så kan jeg vel altid skrive dertil at det er en hybrid :)

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 16. jan 2010 16:40

Chagos Mutti skrev:
Desiree skrev:Jeg taler altså kun på egne vejne her, da det ikke har været oppe i bestyrelsen, men tror bestemt ikke vi har nogle regler om at kun stamtavle hamstre/ rene vinterhvide må deltage i månedens billede :)
Så når månedens billed er oppe at køre alm vil jeg prøve at indsende af min hamster, så kan jeg vel altid skrive dertil at det er en hybrid :)
Der er vist hybrider der har deltaget før, så den kan vel sagtens deltage :wink:
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 16. jan 2010 18:20

Ja, det kan de sagtens :D  f.eks. har min lille Feta, der er hybrid. Vundet halloween billedet :D
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 16. jan 2010 19:01

Jeg fandt lige billedet af Feta, det ser ud til at min Chago får en hård konkurrent at slå  :D

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 16. jan 2010 19:04

Chagos Mutti skrev:Jeg fandt lige billedet af Feta, det ser ud til at min Chago får en hård konkurrent at slå  :D
Feta har jo allerede vundet en månede :wink: Jeg forstår ikke du kalder det en konkurrence, det vel bare en afstemning om det pæneste/sødeste billede, der ingen præmie eller noget (ud over billedet kommer under vinder billeder :wink: ) Husk det er en ny afstemning hver månede og vinder billederne dyster ikke om noget :wink:  :D

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 16. jan 2010 19:44

Mine formuleringer er ikke altid så gode  :wink:
Det jeg mente var, at de billeder jeg har taget af min dværg indtil videre ikke er lige så sødt som det af Feta.

Hvis bare min dværg vil sidde stille et øjeblik imens jeg tager billed, kan være jeg så kunne få et billed af andet end dens ryg :lol:

Låst