Indsendelse af marts billed

Hver måned vil vi afholde en lille fotokonkurrence, hvor alle brugere kan indsende deres bedste hamster billede og selv være med til at kårer vinderen.
Låst
Chagos Mutti
Indlæg: 417
Tilmeldt: 28. dec 2009 12:46

Indsendelse af marts billed

Indlæg af Chagos Mutti » 12. mar 2010 14:33

Jeg har været så heldig at få lov til at overtage tjansen med månedens billede denne måned, bare så I ikke bliver forvirret :)

Det er nu blevet tid til at sende billeder ind. Jeg ser frem til en bunke søde, sjove og flotte billeder af de små dyr og med en kort beskrivelse.

I kan sende ind fra dags dato og frem til den 25 marts. Så hvis I ikke allerede har et billed, I vil sende ind, har I masser af tid til at få taget et.

Vinderen offentliggøres den 31 marts.

Reglerne er som altid; et billed pr bruger og en stemme pr bruger.

I kan sende jeres billed enten via PB eller spørg om min mail.
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

Chagos Mutti
Indlæg: 417
Tilmeldt: 28. dec 2009 12:46

Indlæg af Chagos Mutti » 13. mar 2010 19:24

I morgen er det søndag og hvis I ikke allerede har de store planer kan jeg varmt anbefale jer at tage billeder af de små dyr, så vi får lige så mange billeder som sidste gang og gerne flere :)
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

Chagos Mutti
Indlæg: 417
Tilmeldt: 28. dec 2009 12:46

Indlæg af Chagos Mutti » 19. mar 2010 10:09

Altså nu må I gerne snart begynde at sende billeder til mig. Pt har jeg kun 3 og afstemningen begynder jo d 25. Så kom lige i gang :)
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

Chagos Mutti
Indlæg: 417
Tilmeldt: 28. dec 2009 12:46

Indlæg af Chagos Mutti » 22. mar 2010 14:00

Nu begynder det så småt at være sidste udkald for at sende marts billed til mig. Indtil videre er der 6 billeder, men der måtte da gerne komme et par mere :) Jo flere billeder, jo flere er der jo nok som stemmer :)
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

Chagos Mutti
Indlæg: 417
Tilmeldt: 28. dec 2009 12:46

Indlæg af Chagos Mutti » 25. mar 2010 07:40

Afstemningen begynder i aften ved en 18 tiden, så I kan stadig nå at sende et styks billed+kommentar til mig via pb. Kom i gang  :)
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

Låst