Hej, er lige kommet hjem fra skole og ville lige se til mit guldhamter.... først så hun bare lidt anderledes ud, men da jeg kiggede nærmere så jeg, at hun bevæger si VIRKELIG langsomt og nogle gange ryster helt vildt!!!!! er bekymret og sidder lige nu med hende... hendes ører ligger også ned på en mærkelig måde?!
Hun har haft adgang til frisk vand hele tiden og hun fik sidst mad i går aftes inden jeg gik i seng.... samme mad som altid (gnaverblanding).... + hun er fra august 2010, så hun er ikke gammel!
HJÆLP....
AKUT HJÆLP SØGES
Re: AKUT HJÆLP SØGES
Har inge ide til hvad det kan være, men søg dyrelægeGuffi skrev:Hej, er lige kommet hjem fra skole og ville lige se til mit guldhamter.... først så hun bare lidt anderledes ud, men da jeg kiggede nærmere så jeg, at hun bevæger si VIRKELIG langsomt og nogle gange ryster helt vildt!!!!! er bekymret og sidder lige nu med hende... hendes ører ligger også ned på en mærkelig måde?!
Hun har haft adgang til frisk vand hele tiden og hun fik sidst mad i går aftes inden jeg gik i seng.... samme mad som altid (gnaverblanding).... + hun er fra august 2010, så hun er ikke gammel!
HJÆLP....
det lyder som mine guldhamstere på deres sidste dag...
ked af at sige det men det lyder som om hun er ved at sove ind...
Hvis det er det så er hun sikkert også kold at røre ved og gisper lidt efter vejret en gang imellem... Hun har ingen tegn på diarre eller andre problemer.. ingen snot ved næse eller udflåd ved mund eller øjne...
KÆMPE Kram på forhånd ved selv hvor hårdt det er...
ked af at sige det men det lyder som om hun er ved at sove ind...
Hvis det er det så er hun sikkert også kold at røre ved og gisper lidt efter vejret en gang imellem... Hun har ingen tegn på diarre eller andre problemer.. ingen snot ved næse eller udflåd ved mund eller øjne...
KÆMPE Kram på forhånd ved selv hvor hårdt det er...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11
-