Jeg har en dejlig Guldhamster på lidt over et år
han har altid været en glad dreng og elsket sit hjul, men her de sidste ca 8 dage har han forandret sig meget.
han går meget langsomt og vælter sommetider om med bagkroppen, det virker som om han ikke har helt kontrol over sine bagben
han sover det meste af tiden og spiser næsten ikke noget
han kan godt gnave en smugle i et stykke æbel eller agurk, men kun når jeg har ham ude
han spiser ikke sit tørfoder
han virker træt, når han er ude og har løbet lidt, stopper han og og lægger hoveder ned på siden og så kommer kroppen med så han falder på siden og går så lidt rundt igen
mon det evt kan være en form for hjerneblødning, dyrklgen kan ikke sige noget
juno
hamster
-
Hvilken dyrlæge benytter du dig af ? For når han/hun ikke kan sige noget, er det fordi de ikke har ret stort kendskab til netop hamstere.
Måske du skulle prøve at besøge en dyrlæge, som er gode til hamstere.
Umildbart vil jeg også sige, at det lyder som en hjerneblødning :?
Måske du skulle prøve at besøge en dyrlæge, som er gode til hamstere.
Umildbart vil jeg også sige, at det lyder som en hjerneblødning :?
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.
min egen dyrlæge i det indre kbh.
syntes det er blevet værre, han går næsten ikke mere, han bare står stille og hænger
prøver at få lidt mad og vand i ham, men det er svært
overvejer evt at han får en Binyrebark insp. Jeg havde engang en syg hamster og det hjalp, det var så Head tilt han havde, men man kunne da forsøge
syntes det er blevet værre, han går næsten ikke mere, han bare står stille og hænger
prøver at få lidt mad og vand i ham, men det er svært
overvejer evt at han får en Binyrebark insp. Jeg havde engang en syg hamster og det hjalp, det var så Head tilt han havde, men man kunne da forsøge