syg guldhamster

Alle spørgsmål omkring helbred og sygdomme ved hamstere er placeret her.
Låst
SuneF

syg guldhamster

Indlæg af SuneF » 20. sep 2011 13:36

Hejsa, min kærestes ene guldhamster en hun, på omkring 2 år, opdagede vi pludseligt forrige lørdag lå med halvt åbne øjne og trak vejret meget hurtigt og med hurtigt slående hjerte og meget afmageret, derudover var hun ret kold. vi havde ikke rigtigt været hjemme de sidste 3-4 dage men hun havde seføli fået mad osv.

Ud fra at hun var kold satte vi hende ind i et varmt rum en 25-26 grader hvilket stille og roligt gjorde at hun fik det bedre. Men nu er hun blevet dårligere igen, og ligger igen med halv åbne øjne og trækker vejret hurtigt.
Derudover spiser hun igen ikke ret meget. Hun laver eskrementer men ikke i samme grad som normalt, men nu spiser hun jo heller ikke så meget pt.

Nogen bud på hvad der kan være galt med hende.

Thitte

Indlæg af Thitte » 20. sep 2011 14:22

Jeg vil tro, at det er alderen som sætter ind... Hun er jo efterhånden en gammel dame.
Drikker hun normalt eller drikker hun mere/mindre end hun plejer?

Jeg ville tage hende til dyrlægen, dog med den tanke i baghovedet, at det nok er for at hjælpe hende videre..
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.

SuneF

Indlæg af SuneF » 20. sep 2011 15:23

Thitte skrev:Jeg vil tro, at det er alderen som sætter ind... Hun er jo efterhånden en gammel dame.
Drikker hun normalt eller drikker hun mere/mindre end hun plejer?

Jeg ville tage hende til dyrlægen, dog med den tanke i baghovedet, at det nok er for at hjælpe hende videre..
Well hun får normalt det meste af sit væske igennem sit grønt, ingen af de hamstre vi har har rigtigt gidet drikke hverken af skål eller flaske ting.

Låst