Ja jeg går ud fra min hun Beauty er drægtig. Jeg tror hun har plukket sig men blev lidt i tvivl fordi der var lidt bart og lidt fedtet ca. midten på maven og så tænkte jeg om det var fordi hun har sin duftkirtel der? (har bare aldrig lagt mærke til den før) eller fordi hun har slikket sig der? Eller ingen af delene..
Ved ikke om emnet er placeret forkert..?
Har en hun en duftkirtel?
Har en hun en duftkirtel?
- Vedhæftede filer
-
- image.jpg (84.61 KiB) Vist 1960 gange
-
- image.jpg (143.94 KiB) Vist 1960 gange
Calobe's hamsteropdræt
Re: Har en hun en duftkirtel?
* Flyttet til Generelle spørgsmål > Sygdomme og helbred *
altså jeg går ud fra det er dværghamster?
for ja - både hanner og hunner har en duftkirtel. Den bruger de faktisk primært til at duftmarkere deres territorium - både for at markere "mit" og til at finde vej rundt på kendte steder, da de jo ikke ser pokkers godt, men har en utrolig god lugtesans
for ja - både hanner og hunner har en duftkirtel. Den bruger de faktisk primært til at duftmarkere deres territorium - både for at markere "mit" og til at finde vej rundt på kendte steder, da de jo ikke ser pokkers godt, men har en utrolig god lugtesans
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Ja det er et dværghamster campbells men mange tak
Calobe's hamsteropdræt