Hjælp: Rød udposning fra munden
Hjælp: Rød udposning fra munden
Vores ene hamster Freja, der er ca. 11 måneder gammel har fra i går til idag pludselig fået en mærkelig rød udposning vist ud af munden. Hun virker frisk nok, men vi er bekymrede for hvad det er der er galt. Kan nogen hjælpe? Se vedlagte billede. mvh Susanne
- Vedhæftede filer
-
- DSCN4067paint.JPG (27.96 KiB) Vist 4175 gange
-
Hej - tror at du har ret Kenneth i at det er en kindpose eller lignende, der vender vrangen ud. Har googlet det i dag og fandt et indlæg om det fra Vorup Dyrehospital i Randers, der har set et lignende tilfælde og opereret hamsteren. Tilsyneladende er det så specielt, at kun 2 dyrlæger havde hørt om det før og Landbohøjskolen var interesseret i billederne. Vi ringer til dyrlægen i morgen og forhører os.kwo skrev:Ja, det må være en tur til dyrlægen. Ligner den ene kindpose der vender vrangen udaf.
Re: Hjælp: Rød udposning fra munden
Hvad fandte i ud af?? MIn kæreste har en hamster med samme problem???
Hej Thomasp, Denne her tråd er fra 2010, og jeg tror ikke brugeren er aktiv herinde mere. Jeg synes du skulle tage en tur til dyrlægen med din hamster og få det tjekket Evt oprette en tråd herinde, med billede af det så vi andre også kan blive klogere, hvis vi selv får problemetThomasp skrev:Hvad fandte i ud af?? MIn kæreste har en hamster med samme problem???
jeg synes faktisk i den grad du skal se at komme til dyrlæge asap!
Der er kun dyrlægen, som kan hjælpe den lille hamster!
Der er kun dyrlægen, som kan hjælpe den lille hamster!
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk