Langsom vægtøgning
Langsom vægtøgning
Da det ikke er sundt for nogen at stige for hurtigt i vægt, efterlyser jeg en opfedningskur, hvor det ikke går alt for stærkt for min lille Henning at tage på. Han er en lille fin hamster, men han er lidt for "benet" at røre ved.
Re: Langsom vægtøgning
Hvis jeg har nogle som er lidt tynde så giver jeg :
Mr. Johnsons
Ekstra grønsagsflager (lux-shoppen)
Græskarkerner
Hørfrø
Alle frø/kerner i begrænsede mængder selvfølgelig.
Kattefoder, her ville jeg så bruge til killinger istedet for det jeg bruger normalt (sterilised)
Godbidder som fx:
Jordnødder (i skal)
Lidt æg
Katte vådfoder - sådan noget paté halløj
Osv osv osv - kan ikke lige huske det hele lige nu, men her er da lidt
Mr. Johnsons
Ekstra grønsagsflager (lux-shoppen)
Græskarkerner
Hørfrø
Alle frø/kerner i begrænsede mængder selvfølgelig.
Kattefoder, her ville jeg så bruge til killinger istedet for det jeg bruger normalt (sterilised)
Godbidder som fx:
Jordnødder (i skal)
Lidt æg
Katte vådfoder - sådan noget paté halløj
Osv osv osv - kan ikke lige huske det hele lige nu, men her er da lidt

-husk på at hanner skal være mere slanke at røre ved end hunnerne :)du kan godt snyde dig selv til at tro at han er tynd, når du har monster-Emily også 

True that!Luna skrev:-husk på at hanner skal være mere slanke at røre ved end hunnerne :)du kan godt snyde dig selv til at tro at han er tynd, når du har monster-Emily også
Nogle hanner er jo bare meget små og slanke. Især i forhold til kæmpe Nikoline bebber

Ja sammenlignet med Nikoline-bebser er de fleste hamstere jo nok nogle skravl
Må hellere få en second opinion inden jeg starter op på en eventuel opfedningskur 

Du kan mærke Liam og Dadel i morgen 

Tager Henning med ud til dig i morgen, har brug for en vurdering så jeg kan få ro i sindet.
Så blev jeg gjort godt og grundigt til skamme igår. Havde min "undervægtige" Henning med ud til Nikoline HB. Og det første hun siger er: ' sikke da en fin lille prop'
. Så kan jeg lære ikke at sammenligne en anden guldhamster med Bork's Emily 

Winther skrev:Så blev jeg gjort godt og grundigt til skamme igår. Havde min "undervægtige" Henning med ud til Nikoline HB. Og det første hun siger er: ' sikke da en fin lille prop'. Så kan jeg lære ikke at sammenligne en anden guldhamster med Bork's Emily
Hahahha jep - dårlig ide

Men så kan du da få ro i hjertet og vide at han er fin

Lige præcis Lise! Tusind tak for dit meget udførlige svar på en opfedningskur. Gemmer oplysningerne hvis jeg engang skulle få brug for dem