Blåt mærke?
-
Blåt mærke?
Hej
Mit hamster har haft et blåt hævet mærke på maven i noget tid nu, og det har ikke ændrede sig overhovedet.
Hun ser ud til at være frisk... Men jeg er lidt bekymrede. Og jeg har prøvet at mærke på det, og det siger hun ikke så meget til. Kan det være en knude... eller noget andet?
Fra
Albino ejer
Mit hamster har haft et blåt hævet mærke på maven i noget tid nu, og det har ikke ændrede sig overhovedet.
Hun ser ud til at være frisk... Men jeg er lidt bekymrede. Og jeg har prøvet at mærke på det, og det siger hun ikke så meget til. Kan det være en knude... eller noget andet?
Fra
Albino ejer
Re: Blåt mærke?
Er det samme hamster med blåt mærke på maven, som der også blevet spurgt om via Facebook for et stykke tid siden?
Under alle omstændigheder, vil svaret være det samme - gå til dyrlægen! Vi kan ikke fortælle hvad det er, men en kræftknude kunne være en af mulighederne.
Man kan ikke nødvendigvis se på en hamster at den er syg. De kan se friske ud til de pludselig falder død om, men måske have været voldsomt syge længe. De er byttedyr og vil gør alt for ikke at vise svaghed.
Under alle omstændigheder, vil svaret være det samme - gå til dyrlægen! Vi kan ikke fortælle hvad det er, men en kræftknude kunne være en af mulighederne.
Man kan ikke nødvendigvis se på en hamster at den er syg. De kan se friske ud til de pludselig falder død om, men måske have været voldsomt syge længe. De er byttedyr og vil gør alt for ikke at vise svaghed.
Ha' en glad dag
Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
-
Nej det er det ikke.
Det er bare mærkeligt for hun er ikkeret gammel(af hvad jeg ved), og hvis man søger på står der det kommer med alderen.
Og nu spiser hun ikke ret meget længere og hun vejer næsten ingen ting (35 g) Og jeg ved ikke hvilken art hun er så jeg ved ikke hvad du burde veje. Ved kun at hun er en Albino.
Det er bare mærkeligt for hun er ikkeret gammel(af hvad jeg ved), og hvis man søger på står der det kommer med alderen.
Og nu spiser hun ikke ret meget længere og hun vejer næsten ingen ting (35 g) Og jeg ved ikke hvilken art hun er så jeg ved ikke hvad du burde veje. Ved kun at hun er en Albino.
-
Albino? Kan du ikke tage et billed?
Hilsen Tanja.
Mor til en dejlig hambamse fra 2016 og en dyretosset datter fra 2009
-
Det er et lidt gammelt billede, taget i april to måneder ca efter jeg fik hende, og det hvide på hendes ene er øje er fordi hun er blind på det ene øje... det kom ikke ret lang tid efter jeg fik hende. På det tidspunkt var hun også lidt tyk, det er først efter hun fik det blå hævede mærke at hun tabte sig.
- Vedhæftede filer
-
- 14963053_917086678423272_734124202_n.jpg (53.85 KiB) Vist 13257 gange
-
Jeg er meget bekymrede nu.. I går aften vågnede jeg ved lyden af noget der bankede, og troede det var Phoebe der bare gik rundt. Men så ser jeg at hun "banker" næsten hovedet ind i en lille mini palle som jeg har købt hende.. Jeg tror hun prøvede at flytte den... Men hun er også hyper hele tiden, jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Og har ikke lyst til at miste hende..
Please kom med nogle svar!
Please kom med nogle svar!
-
Tag til dyrlæge med hende
Hilsen Tanja.
Svaret er det samme som tidligere, og hvad du burde have gjort tidligere, gå til dyrlægen!
Ha' en glad dag
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
-
Tak for jeres hjælp, dyrelægen sagde det var en tumor... Og efter det gik det ned af bakke... Nu er hun et bedre sted...