Blod i hjulet, men ikke på dyret

Alle spørgsmål omkring helbred og sygdomme ved hamstere er placeret her.
Mahonia

Indlæg af Mahonia » 17. jul 2009 18:56

Har da heller aldrig oplevet at mine hamstere tisser rødt. Sikke noget sludder! :? Jeg ville da blive urolig, hvis de gjorde!  :roll:

Og ja, jeg kan heller ikke forstå, hvordan en dyrlæge kan stå og konstatere, at "der ikke er noget" over telefonen! Det er muligt, vedkommende ikke har forstand på hamstere, men så må hun da sige det lige ud eller i det mindste tage et kig på dyret.  :evil:  For dårligt!!

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 17. jul 2009 19:50

Mahonia skrev:Har da heller aldrig oplevet at mine hamstere tisser rødt. Sikke noget sludder! :? Jeg ville da blive urolig, hvis de gjorde!  :roll:

Og ja, jeg kan heller ikke forstå, hvordan en dyrlæge kan stå og konstatere, at "der ikke er noget" over telefonen! Det er muligt, vedkommende ikke har forstand på hamstere, men så må hun da sige det lige ud eller i det mindste tage et kig på dyret.  :evil:  For dårligt!!
Det var sikkert bare en nybegynder  :lol: De plejer være vildt gode til hunde, men de jo også liiidt større  :roll:  (dværg pischer = rotte  :scratch: )
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

liv

Indlæg af liv » 18. jul 2009 12:14

Ja hun må være nybegynder!  :wink: For der er noget der hedder blære betennelse ! :wink:  det kan jeg vidst roligt sige - da behandlingen hjalp!

men godt han har det bedre!
:D

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 18. jul 2009 13:19

liv skrev:Ja hun må være nybegynder!  :wink: For der er noget der hedder blære betennelse ! :wink:  det kan jeg vidst roligt sige - da behandlingen hjalp!

Ja godt han er ok igen  :wink: Kunne ikke forestille mig at han skulle havde det der i munden eller i karantæne  :oops:
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..

liv

Indlæg af liv » 18. jul 2009 13:21

BittéHamstereN skrev:
liv skrev:Ja hun må være nybegynder!  :wink: For der er noget der hedder blære betennelse ! :wink:  det kan jeg vidst roligt sige - da behandlingen hjalp!

Ja godt han er ok igen  :wink: Kunne ikke forestille mig at han skulle havde det der i munden eller i karantæne  :oops:
nej det var heller ikke sjovt  :( men for mit vedkommende nødvendigt! for dyrlægen vidste ikke om det var blrebetennelse eller en fejl i hjertet (og så skulle han aflives) -- så hvis medecinen ikke hjalp skulle han altså aflives :( godt den hjalp!

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 18. jul 2009 14:30

man skal hvirkelig kigge sig omkring når man vælger dyrelæge. ikke alle har lige store kompetancer og ikke alle har erfaringer med gnavere. men synes også du skal vælge dyrehospitalet Hobrovej, har selv kun hørt godt om dem.
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 18. jul 2009 17:29

AnetteFrost skrev:man skal hvirkelig kigge sig omkring når man vælger dyrelæge. ikke alle har lige store kompetancer og ikke alle har erfaringer med gnavere. men synes også du skal vælge dyrehospitalet Hobrovej, har selv kun hørt godt om dem.
Det gør jeg så fremover  :wink: det vigtigeste er vel Tjalfe er frisk igen (og har været det i 3-4 dage nu :roll: ) men vil da prøve Hobrovej hvis jeg for brug for dyrelæge igen  :wink:

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 18. jul 2009 22:50

Dejligt, han har det bedre igen.  :D

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 18. jul 2009 23:42

Mahonia skrev:Dejligt, han har det bedre igen.  :D
Ja ville være træls at miste ham før jeg rigtig har lært ham at kende  :wink:

Låst