Afføring og problemer med maven
Har lige haft Hannibal ude af buret i 30-45 min. Jeg opdagede lige at han havde blod ved urinvejen, som kunne tørres væk, men der er ikke blod i hans urin. Kan det være blærebetændelse han har? Eller hvad tror I?
Jeg bestiller tid ved dyrlægen i næste uge, så jeg kan få styr på alle de ting, der er galt med ham.
Jeg bestiller tid ved dyrlægen i næste uge, så jeg kan få styr på alle de ting, der er galt med ham.
Orh den stakkel :(Maria1997 skrev:Har lige haft Hannibal ude af buret i 30-45 min. Jeg opdagede lige at han havde blod ved urinvejen, som kunne tørres væk, men der er ikke blod i hans urin. Kan det være blærebetændelse han har? Eller hvad tror I?
håber de bedste for ham
Tak for detHamsterPigen skrev:Orh den stakkel :(Maria1997 skrev:Har lige haft Hannibal ude af buret i 30-45 min. Jeg opdagede lige at han havde blod ved urinvejen, som kunne tørres væk, men der er ikke blod i hans urin. Kan det være blærebetændelse han har? Eller hvad tror I?
håber de bedste for ham