Byld
Det kan også sagtens være p.gr. af hendes alder, hun ikke er så aktiv længere.Rubin skrev:Hvor jeg dog hader at være så følsom!Græder hver gang jeg står ved hendes bur for hun er ikke længere glad for at komme ud af sit hus når jeg piller ved savssmuldet, før kom hun springene ud næsten..
Og hun bruger heller ikke hjulet længere..
- Tror i det på tide jeg lader hende på fred? Hun spiser og drikker fint og har altid været lidt tyndpelset da hun er en hybrid..
Mange hilsner fra Jeanne.
Desværre må jeg informere at det er begyndt at gå være med den kære Rubin, bylden er vokset er stikker nu lige så langt ud som hendes ben er lange, med andre ord den røre gulvet når hun går .
Udover det har hun igen fået en mærkeligt sår på ryggen, det er cirka 3 mm bredt det ikke meget men alt pels i den cirkel er væk og blodig .
Det er ført sket en gang, ved ikke hvad det skyldes, men hun virker ikke stresset, stadig kælen og løber endnu i hjulet, spiser og drikker også normalt endnu .
Udover det har hun igen fået en mærkeligt sår på ryggen, det er cirka 3 mm bredt det ikke meget men alt pels i den cirkel er væk og blodig .
Det er ført sket en gang, ved ikke hvad det skyldes, men hun virker ikke stresset, stadig kælen og løber endnu i hjulet, spiser og drikker også normalt endnu .
Hilsen
Loan Vejby
Loan Vejby
Hun har fået lov at gå for sig selv nu, kan ikke nænne og aflive hende selvom det ville være det mest humane .
Hun har tabt sig meget og har svært ved at gå op ad 'stigen' til der hvor hendes mad er, hun falder når hun klatre i tremmerne, det ene øje er lukket permenent og bulen næsten kun vokser, og skulle det ikke være nok er hun før første gang i hendes liv (1½ år) begyndt at bide, min mor og jeg er sikre på hun synger på sidste vers efterhånden.
Hun har tabt sig meget og har svært ved at gå op ad 'stigen' til der hvor hendes mad er, hun falder når hun klatre i tremmerne, det ene øje er lukket permenent og bulen næsten kun vokser, og skulle det ikke være nok er hun før første gang i hendes liv (1½ år) begyndt at bide, min mor og jeg er sikre på hun synger på sidste vers efterhånden.
Hilsen
Loan Vejby
Loan Vejby