A38 gav jeg mine eller lidt æblemos! sørg også for at holde proteiner og vitaminer i donna! så æble mos ville også være godt for hende tror jeg
krydser fingre!
Forkølelse? - Nu igen :(
Madede den lille med A38 opslemmet i vand i går, i nat og i morges. Har nu købt "killinge-modermælkserstatnings-pulver" som blandes med vand og så i en lille sprøjte. Den spiser lystigt, og er allerede meget friskere. Jeg kan se at den har "mælk" i maven.
Donna giver jeg masser af kattepiller, det har hun fået under hele graviditeten og imens ungerne har været der. Hun er stadig ikke så frisk, men har nu bygget rede et andet sted og ligger sammen med ungerne igen, så er lidt mere rolig igen.
Donna giver jeg masser af kattepiller, det har hun fået under hele graviditeten og imens ungerne har været der. Hun er stadig ikke så frisk, men har nu bygget rede et andet sted og ligger sammen med ungerne igen, så er lidt mere rolig igen.
Ringling skrev:Madede den lille med A38 opslemmet i vand i går, i nat og i morges. Har nu købt "killinge-modermælkserstatnings-pulver" som blandes med vand og så i en lille sprøjte. Den spiser lystigt, og er allerede meget friskere. Jeg kan se at den har "mælk" i maven.
det var godt at høre! du gør det helt rigtigt! :D
Tak, det håber jeg ogsåliv skrev:Ringling skrev:Madede den lille med A38 opslemmet i vand i går, i nat og i morges. Har nu købt "killinge-modermælkserstatnings-pulver" som blandes med vand og så i en lille sprøjte. Den spiser lystigt, og er allerede meget friskere. Jeg kan se at den har "mælk" i maven.
det var godt at høre! du gør det helt rigtigt! :D
Det håber jeg også, hun lyder dog stadig snottet, men mindre end for nogle dage siden, heldigvis :D
Her er lige nogle små hyggebilleder af Pinje (kerne), som vi har døbt den lille :lol: :
I onsdags 10 dage gammel:
I dag 12 dage gammel, 8 gram, og fuld af energi:
Sammenlignet med sine søskende, meget lille:
Her er lige nogle små hyggebilleder af Pinje (kerne), som vi har døbt den lille :lol: :
I onsdags 10 dage gammel:
I dag 12 dage gammel, 8 gram, og fuld af energi:
Sammenlignet med sine søskende, meget lille:
Ja synes det er kært. men jeg ved faktisk ikke helt, om det er en dreng eller pige,Æda skrev:Nåårh! det passer da perfekt til hende at hedde Pinje :D :pinklove:
Godt at høre at hun har det bedre! håber at Donna snart bliver rask :(
for den er ikke helt udviklet endnu til at jeg kan bedømme det.
Først troede jeg at det var en pige, men er kommet lidt i tvivl, så jeg må vente nogle dage og se.