Meget hævede poter! Opdatering!

Alle spørgsmål omkring helbred og sygdomme ved hamstere er placeret her.
Mahonia

Indlæg af Mahonia » 2. maj 2009 16:28

tesse-stribe skrev:Stakkels Bubbi.
Jeg har også 2 af de metal løbehjul med trådnet. Plastik hjulene som jeg ville have var udsolgt og da jeg havde læst, at det var alt for hårdt for hamster fusser at løbe på, løste jeg problemet med at sætte gaffa tape, indvendig. Selv om de tisser i hjulet, er det nemt at tørre af med en klud.
Det er næsten synd, hvis stakkels Bubbi ikke kan løbe i hjul mere. Æv æv.
Håber du finder en løsning. Pøj pøj. :wink:
Mange tak.  :)
Ja jeg synes også det er synd, men desværre tror jeg ikke en gang, at hun tåler wodent wheels, som ellers er helt glatte indeni. Hun må nok leve sit liv uden hjul, men det kan vel også godt lade sig gøre.

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 2. maj 2009 16:29

burrus skrev:
Mahonia skrev:
burrus skrev:æv hvor trist at hun bare ikke kan tåle løbehjul!
Jeg skriver lige en mail til Caroline og hører hende ad om det er noget hun nogensinde har oplevet før!  :wink:
Ja det er ærgeligt.  :(
Jeg tror ikke Caroline har set det før.
nej det er ikke sikkert - men hun har et kæmpe netværk i sverige, så vil lige høre hende ad alligevel...
Okay, tak.  :D

Spot

Indlæg af Spot » 2. maj 2009 18:58

Ej hvor trist :( eller,.. det er selvfølgelig godt hun er rask igen (:
Hvis hun er alt for rastløs uden hjul er jeg sikker på man kan få noget tyndt skumgummi eller noget som man kan sætte fast med gaffa så hun ikke gnaver i det.. et forsøg værd  :lol:
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 3. maj 2009 11:31

Spot skrev:Ej hvor trist :( eller,.. det er selvfølgelig godt hun er rask igen (:
Hvis hun er alt for rastløs uden hjul er jeg sikker på man kan få noget tyndt skumgummi eller noget som man kan sætte fast med gaffa så hun ikke gnaver i det.. et forsøg værd  :lol:
Tak for ideen.  :D  Hun er nu heldigvis ikke frustreret over det manglende hjul. Hun er en meget rolig lidt sat hamster, som altid har sovet meget. Hun er derimod meget glad for at rode sit hempstrøelse igennem og lave månelandskab i sit akvarie.  :lol:

Spot

Indlæg af Spot » 3. maj 2009 17:06

så lyder det da til at være en god 'løsning' i har fundet :D
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Låst