bb/Bb kuldet hvor sofus som har fejlen er far ser det ind til videre således ud.
Ungerne fyldte 7 uger igår og der lå der en unge der ellers så fin ud den var bare livløs, idag på 8. dagen ligger der endnu en unge livløs en af de største unger i kuldet.
Hvordan kan det være at ungerne pludselig dør når de ellers ser store og friske ud og først når de er omkring en uge gamle?
Min teori går ud på at defekten tager til når de vokser og at de fleste så dør, men igen så er det kun en teori, jeg kan ikke se om disse unger har defekten da deres skelet stort set består at brusk.
Men når jeg finder ungerne døde så ved jeg jo at det ikke er moren der har spist dem, og når de ellers ser helt fine ud så er det jo ikke normalt at unger på 7-8 dage bare dør.
Det var dette der skete med Donna Lucias unger hun fik 15 og 6 overlevede, og de døde mellem 5-9 dages alderen, så hvem ved måske var det bare alle de unger med defekten der døde som små og dem uden overlevede? :?
Jeg glæder mig til at se hvordan det vil gå dette kuld, ind til videre ser det jo ikke så godt ud, moren passer dem perfekt så det er jo svært at forstå, og det er jo slet ikke sikkert at denne misdannelse er skyld i det men man kan da ikke lade være med at spekulere lidt.
de 2 unger fra Chokolade kuldet med defekten har jo så ind til videre ikke haft nogen problemer, men man kunne jo forstille sig at ikke alle unger døde af dette som små.
Hollænderen jeg snakkede med påstod at hendes unger døde omkring 7 dages alderen pga. denne defekt, men hvordan hun kan være så sikker på det ved jeg ikke, tror mest det er en formodning.