Maling :}
-
Maling :}
Idag har jeg fået malet mit værelse :yeah: Men jeg skal jo have hammierne ind på værelset igen.. Hvornår må jeg tage dem ind igen?
Til lugten er væk eller...?
Jeg overnatter selv i stuen i nat, da lugten er stærk. Men den er sikkert væk i morgen (åbent vindu hele natten), så jeg flytter ind der.. skal hamsterne bare med eller blive i stuen en dag eller 2 mere?
Jeg ville bare lige spørge for en sikkerheds skyld :roll: :)
Til lugten er væk eller...?
Jeg overnatter selv i stuen i nat, da lugten er stærk. Men den er sikkert væk i morgen (åbent vindu hele natten), så jeg flytter ind der.. skal hamsterne bare med eller blive i stuen en dag eller 2 mere?
Jeg ville bare lige spørge for en sikkerheds skyld :roll: :)
Hilsen Laura
Albert, Blacki, Daysi, Elvis & Flipper
Himmelbjerget:
CHIP du var bare den dejligste lille fyr. Jeg elskede dig højere en op til solen. Du var bare lyset for mig! Altid i mit hjerte<3
Albert, Blacki, Daysi, Elvis & Flipper
Himmelbjerget:
CHIP du var bare den dejligste lille fyr. Jeg elskede dig højere en op til solen. Du var bare lyset for mig! Altid i mit hjerte<3
-
-
Tror jeg også, maling er for det meste vandbaseret nu om dage :DMeddie skrev:Jeg skal også selv ha' malet værelse om en lille uges tid, men tror nu sagtens man kan putte dyret ind, lige så snart at lugten er væk
Har næsten lige malet min stue hvor der også står nogen hamstere, flyttede dem ikke ud imens der blev malet, og de laver alle i bedste velgående

Hvad laver de Hanne?? :lol: :lol:malthesmor skrev:Tror jeg også, maling er for det meste vandbaseret nu om dage :DMeddie skrev:Jeg skal også selv ha' malet værelse om en lille uges tid, men tror nu sagtens man kan putte dyret ind, lige så snart at lugten er væk
Har næsten lige malet min stue hvor der også står nogen hamstere, flyttede dem ikke ud imens der blev malet, og de laver alle i bedste velgående
Undskyld. Jeg kunne ikke lade være!

-
-
Charlotte: skal du nu til at blande dig i hvad mine hamstere laver ? :lol:Mahonia skrev:Hvad laver de Hanne?? :lol: :lol:malthesmor skrev:Tror jeg også, maling er for det meste vandbaseret nu om dage :DMeddie skrev:Jeg skal også selv ha' malet værelse om en lille uges tid, men tror nu sagtens man kan putte dyret ind, lige så snart at lugten er væk
Undskyld. Jeg kunne ikke lade være!
Ej skal lige lære at skrive igen har lige været på ferie, havde godtnok mobil bredbånd med, men hvor var det mega dårligt, såå skrev ik lige så meget

Laura: Det kan du roligt gøre :D
-