Her til morgen kigger jeg ned til mine roboer.
Duller(huskyen) spiser noget underligt...... Det er Delle´s hjerne :shock:
Har hele tiden holdt øje med hvordan de har det sammen. Og det har virket som om de havde det ok sammen. De har da skændes lidt engang en sjælden gang imellem. Og det er hurtigt stoppet, og der har heller ikke været lyd på. Så er virkelig chokeret over det. De står på mit værelse, og jeg har ikke engang hørt det/dem.
Delle har hele tiden været den største, og var efterhånden blevet lidt småbuttet. Kan han bare være død, og så var Duller gået igang med at spise ham ?
De plejer jo at æde i døde dyr.
Roboer- et grimt syn
Roboer- et grimt syn
Hamsterlige hilsner fra Bella og guldhamsterne Gurli, Georg, Gloria samt alle ungerne 

det lyder som om han har forsøgt at rydde op efter at delle er død "naturligt" 

Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Det synes jeg nemlig også er mest sandsynligt.burrus skrev:det lyder som om han har forsøgt at rydde op efter at delle er død "naturligt"
Synes bare det var så hyggeligt med 2 roboer

Må se om jeg kan skaffe mig en hun istedet.
Hamsterlige hilsner fra Bella og guldhamsterne Gurli, Georg, Gloria samt alle ungerne 

De kan umuligt have slået hinanden ihjel uden at du har hørt det, så den ene har sandsynligvis bare været død og så har den anden ryddet op for sådan er de, nogle små kanibaler. 

Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil

Nej, det tror jeg altså heller ikke.Benjamin skrev:De kan umuligt have slået hinanden ihjel uden at du har hørt det, så den ene har sandsynligvis bare været død og så har den anden ryddet op for sådan er de, nogle små kanibaler.