Roboer- et grimt syn

Alle spørgsmål omkring helbred og sygdomme ved hamstere er placeret her.
Låst
Bella

Roboer- et grimt syn

Indlæg af Bella » 16. nov 2009 06:47

Her til morgen kigger jeg ned til mine roboer.
Duller(huskyen) spiser noget underligt...... Det er Delle´s hjerne  :shock:

Har hele tiden holdt øje med hvordan de har det sammen. Og det har virket som om de havde det ok sammen. De har da skændes lidt engang en sjælden gang imellem. Og det er hurtigt stoppet, og der har heller ikke været lyd på. Så er virkelig chokeret over det. De står på mit værelse, og jeg har ikke engang hørt det/dem.

Delle har hele tiden været den største, og var efterhånden blevet lidt småbuttet. Kan han bare være død, og så var Duller gået igang med at spise ham ?
De plejer jo at æde i døde dyr.
Hamsterlige hilsner fra Bella og guldhamsterne Gurli, Georg, Gloria samt alle ungerne :-)

burrus

Indlæg af burrus » 16. nov 2009 08:40

det lyder som om han har forsøgt at rydde op efter at delle er død "naturligt" :kram:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Bella

Indlæg af Bella » 16. nov 2009 15:41

burrus skrev:det lyder som om han har forsøgt at rydde op efter at delle er død "naturligt" :kram:
Det synes jeg nemlig også er mest sandsynligt.
Synes bare det var så hyggeligt med 2 roboer :(
Må se om jeg kan skaffe mig en hun istedet.
Hamsterlige hilsner fra Bella og guldhamsterne Gurli, Georg, Gloria samt alle ungerne :-)

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 16. nov 2009 17:16

De kan umuligt have slået hinanden ihjel uden at du har hørt det, så den ene har sandsynligvis bare været død og så har den anden ryddet op for sådan er de, nogle små kanibaler. :)
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

Bella

Indlæg af Bella » 16. nov 2009 17:19

Benjamin skrev:De kan umuligt have slået hinanden ihjel uden at du har hørt det, så den ene har sandsynligvis bare været død og så har den anden ryddet op for sådan er de, nogle små kanibaler. :)
Nej, det tror jeg altså heller ikke.

Låst