AKUT HJÆLP SØGES

Alle spørgsmål omkring helbred og sygdomme ved hamstere er placeret her.
Låst
Guffi

AKUT HJÆLP SØGES

Indlæg af Guffi » 17. dec 2010 14:54

Hej, er lige kommet hjem fra skole og ville lige se til mit guldhamter.... først så hun bare lidt anderledes ud, men da jeg kiggede nærmere så jeg, at hun bevæger si VIRKELIG langsomt og nogle gange ryster helt vildt!!!!! er bekymret og sidder lige nu med hende... hendes ører ligger også ned på en mærkelig måde?!

Hun har haft adgang til frisk vand hele tiden og hun fik sidst mad i går aftes inden jeg gik i seng.... samme mad som altid (gnaverblanding).... + hun er fra august 2010, så hun er ikke gammel!

HJÆLP....

websol

Re: AKUT HJÆLP SØGES

Indlæg af websol » 17. dec 2010 19:32

Guffi skrev:Hej, er lige kommet hjem fra skole og ville lige se til mit guldhamter.... først så hun bare lidt anderledes ud, men da jeg kiggede nærmere så jeg, at hun bevæger si VIRKELIG langsomt og nogle gange ryster helt vildt!!!!! er bekymret og sidder lige nu med hende... hendes ører ligger også ned på en mærkelig måde?!

Hun har haft adgang til frisk vand hele tiden og hun fik sidst mad i går aftes inden jeg gik i seng.... samme mad som altid (gnaverblanding).... + hun er fra august 2010, så hun er ikke gammel!

HJÆLP....
Har inge ide til hvad det kan være, men søg dyrelæge
Billede

Wampi

Indlæg af Wampi » 18. dec 2010 18:02

det lyder som mine guldhamstere på deres sidste dag...

ked af at sige det men det lyder som om hun er ved at sove ind...

Hvis det er det så er hun sikkert også kold at røre ved og gisper lidt efter vejret en gang imellem... Hun har ingen tegn på diarre eller andre problemer.. ingen snot ved næse eller udflåd ved mund eller øjne...

KÆMPE Kram på forhånd ved selv hvor hårdt det er...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Saharaspunk

Indlæg af Saharaspunk » 18. dec 2010 18:27

Ellers, har hun stået meget koldt?

For det kan også være tegn på at hun har været ved at gå i vinterhi og måske er blevet vækket op før hun faldt i søvn??

Guffi

Indlæg af Guffi » 21. dec 2010 19:23

Tror det med vinterhi passer meget godt - hun fik det super godt igen efter hun fik lidt varme..... og en halv time senere havde hun det helt som altid :D jubiii, og der har ikke været noget siden! :-)
Guffi ♥

Låst