min hamster ser søvnig og tynd ud (hjælp)
min hamster ser søvnig og tynd ud (hjælp)
hej i går aftes fandt jeg ud af at min lile filur/grønnebæks isak var meget træt og gad ikke reagere på at jeg løftede den og den sover og den lukker lidt øjnene og den gider ikke at komme ud fra sin rede og den er en smule skrå når den går..
Ja, det er vigtigt at vide hvor gammel den er og hvilken art det er.
De kan jo altid blive lidt groggy, når de har sovet og lige skal have tid til at vågne, men det ved du sikkert godt.
Når den går skævt, lyder det som om den kan have fået en hjerneblødning eller noget lignende.
At den ikke rigtigt reagerer, bliver ved med at sove osv. kan også være tegn på at den er svag (hvis det ikke bare er fordi den er almindeligt træt) - igen pga. hjerneblødning eller noget andet sygdom.
Spiser og drikker den normalt?
Du skriver at den er tynd - den kan jo også have fået for lidt vand eller mad af en eller anden grund.
Jeg ville nok ringe til dyrlægen, hvis ikke han er blevet frisk i mellemtiden.
De kan jo altid blive lidt groggy, når de har sovet og lige skal have tid til at vågne, men det ved du sikkert godt.
Når den går skævt, lyder det som om den kan have fået en hjerneblødning eller noget lignende.
At den ikke rigtigt reagerer, bliver ved med at sove osv. kan også være tegn på at den er svag (hvis det ikke bare er fordi den er almindeligt træt) - igen pga. hjerneblødning eller noget andet sygdom.
Spiser og drikker den normalt?
Du skriver at den er tynd - den kan jo også have fået for lidt vand eller mad af en eller anden grund.
Jeg ville nok ringe til dyrlægen, hvis ikke han er blevet frisk i mellemtiden.
-
-