Jeg er bekymret for min vinterhvide hun. Hun har tabt dig og virker tynd og lille.
Den 11 juni vejede hun 37.
Nu vejer hun 33 gram.
Hun er 1 år 1 måndede.
Jeg har prøvet at give flere snaks (solsikker, jordnødder, yougurt drops og en snack stang)
Hun får normal altromin men nu supplere jeg med hamster crispy forid hun elsker mange af de ting som er i hamster crispy.
Hun får æbler, banan, gullerod m.m. ca hver anden dag.
Skal jeg bekymre mig eller er det fordi hun er ved at blive ældre at hun taber sig?
Er bekymret for min vinterhvides vægt
-
Er bekymret for min vinterhvides vægt
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Der skal jo ikke så meget til at ændre vægten med 4 gram.
Hold øje med hende igennem længere tid.
Mine dværge vejede gerne mere i det hele taget.
Det er tit bedre at se, hvordan hamsteren fremstår i facon end at se på vægten - for nogle hamstere er små af bygning og så er det jo naturligt at de vejer mindre.
Hvis den skal tage på, skal du fokusere på protein og fedt - og give færre grøntsager.
Er den frisk i øjne og i adfærd?
Hold øje med hende igennem længere tid.
Mine dværge vejede gerne mere i det hele taget.
Det er tit bedre at se, hvordan hamsteren fremstår i facon end at se på vægten - for nogle hamstere er små af bygning og så er det jo naturligt at de vejer mindre.
Hvis den skal tage på, skal du fokusere på protein og fedt - og give færre grøntsager.
Er den frisk i øjne og i adfærd?
-
Hun ser og virker mindre end hvad hun plejer. Sådan mere tynd og spinkel.
Hun har altid været en lille en, men nu er hun bare mindre end hun plejer.
Hun virker lige så frisk som hun plejer. Hun fiser rundt i sit bur og hjul.
Der er ingen tegn på noget hellere ikke i øjnene. Det er kun hendes kropsvægt og udseende der har ændret sig.
Jeg må hellere prøve at give mere fedt og protein og se om det kan give lidt mere sul på kroppen.
Hun har altid været en lille en, men nu er hun bare mindre end hun plejer.
Hun virker lige så frisk som hun plejer. Hun fiser rundt i sit bur og hjul.
Der er ingen tegn på noget hellere ikke i øjnene. Det er kun hendes kropsvægt og udseende der har ændret sig.
Jeg må hellere prøve at give mere fedt og protein og se om det kan give lidt mere sul på kroppen.
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk