ville lige skrive en historie

Alle spørgsmål omkring helbred og sygdomme ved hamstere er placeret her.
Låst
bs
Indlæg: 16
Tilmeldt: 9. apr 2012 20:29

ville lige skrive en historie

Indlæg af bs » 2. feb 2013 23:07

hej med jer alle.

jeg er en glad første gangs eger af en skønet lille hamster. Fik det svære et stor probelm i nov. hvor han tabte sige volsomt lete efter svar alle steder hvor jeg kunne, efter 2 uger valt jeg at tage til lægen og følte mig godt dum, da jeg lag 300 for at få af vide at han hade flotte tænder og det måske var noget han kunne dø af men sagde på en gode måde jeg føte selv om min alder er høj godt til pas, og han nok mætte sige han skulle tale med en kolege der hade mere styr på disse små pus og sagde at jeg skulle ringe og sige hvor dan det gik. Skal lige siges at han spiste som han skulle og var aktiv. Følte mig mere dum da jeg ringe efter en uge og talte med ham igen og sagde at nu hade han taget 2 grem på. han sagde at det var han glade for og jeg måtte kontate den igen vis der var noget igen. Den dag i dag er han oppe at væge på 42g. og er rigtig glad for at det ikke var noget man nøg hvor har jeg lært noget af dette. ja ved ikke hvade i skal bruge dette til men ville sige det.

tage det med rog og føgle dine tanker  :D  :D  :D  
så kloger jer blevet efter det her

mosegaardmortensen89
DHF - Dommer
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 3. feb 2013 14:36

Dejligt det endte godt.

Det er stadig godt at reagere hvis man er bekymret. Godt det heldigvis ikke var noget den her gang :-)
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

milla.b
Indlæg: 927
Tilmeldt: 30. dec 2012 11:04

Indlæg af milla.b » 3. feb 2013 15:17

Ja det synes jeg også er godt
Calobe's hamsteropdræt

Låst