Er der noget galt med vores dværghamster?

Alle spørgsmål omkring helbred og sygdomme ved hamstere er placeret her.
Låst
Juliego
Indlæg: 19
Tilmeldt: 26. jan 2013 17:37

Er der noget galt med vores dværghamster?

Indlæg af Juliego » 5. maj 2013 21:17

Vores dværghamster var ude i hånden i dag som normalt, og hun plejer at være meget livlig, og sidder næsten aldrig stille med mindre det er for at spise. Men pludselig sad hun helt fuldstændig stille ret længe som om hun nærmest sov, men med åbne øjne som om hun slet ikke var der. Er der nogen, der har prøvet det? og er det noget at være bekymret for? hun er måske lidt varm, men det er svært at vurdere om det er mere end hun plejer.

milla.b
Indlæg: 927
Tilmeldt: 30. dec 2012 11:04

Re: Er der noget galt med vores dværghamster?

Indlæg af milla.b » 5. maj 2013 21:38

Det kan være fordi hun lyttede efter noget eller snuste efter noget
Calobe's hamsteropdræt

HamsterPigen

Re: Er der noget galt med vores dværghamster?

Indlæg af HamsterPigen » 6. maj 2013 12:35

milla.b skrev:Det kan være fordi hun lyttede efter noget eller snuste efter noget
enig, hamster "fryser" altså går i stå, vis de høre nye lyde, eller lygter nye lugte :D

Juliego
Indlæg: 19
Tilmeldt: 26. jan 2013 17:37

Re: Er der noget galt med vores dværghamster?

Indlæg af Juliego » 6. maj 2013 17:09

Tusind tak for svarene så er jeg mere rolig :) tror måske det var fordi jeg havde glemt at jeg havde parfume på og det har jeg normalt ikke.

burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Re: Er der noget galt med vores dværghamster?

Indlæg af burrus » 6. maj 2013 17:11

Juliego skrev:Tusind tak for svarene så er jeg mere rolig :) tror måske det var fordi jeg havde glemt at jeg havde parfume på og det har jeg normalt ikke.

dværghamstere ser jo helt utroligt dårligt, så når du lugter anderledes har den jo svært ved at kende dig :)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Låst