Hamster bløder på maven.
-
Hamster bløder på maven.
Hej Alle sammen.
Vores lille han dværghamster er begyndt og bløde på maven. Vi kan se at han har nogle rifter. Vi troede at det var ved og være væk, men da vi kom hjem igen, var der mere blod. Er der nogen som har en ide om hvad jeg kan gøre. Er virkelig bekymret for ham.
Hilsen Louise
Her ser man et billed af hans mave
Vores lille han dværghamster er begyndt og bløde på maven. Vi kan se at han har nogle rifter. Vi troede at det var ved og være væk, men da vi kom hjem igen, var der mere blod. Er der nogen som har en ide om hvad jeg kan gøre. Er virkelig bekymret for ham.
Hilsen Louise
Her ser man et billed af hans mave
Re: Hamster bløder på maven.
Har han noget i buret han kan have revet sig på?
Calobe's hamsteropdræt
-
Nej det har han ikke. Han har altid kløet sig lige der. Om det kunne være det der gør han bløder
Jeg ville holde øje med ham og hvis ikke det er bedre i løbet af et par dage, ville jeg smutte forbi en dyrlæge
-
Vi holder meget øje med ham. Men vi troede til og starte med at det var duftekirtlen, men han har rifter et andet sted
-
Har lige opdaget at han har et sår i kønsåbningen, er det noget jeg bør være bekymret for ?
-
Det var godt at Arthur kom til dyrlæge i dag. Han har en stor byld, som der er gået hul på og nogle sår. Håber sådan at det vil gå den rigtige vej, nu hvor han skal have det renset
Puha da, stakkels lille Arthur. Håber han snart får det bedre
-
-
-
Arthur har i nat bid et stort hul på hans byld igen. Er der nogen som der har en ide til om man kan gøre noget, så han ikke bider i det.