Taber sig :(
Taber sig :(
Hej!
Hannibal (guldhamster) er begyndt at tabe sig. Hans vægt plejer, at ligge på omkring 143 gram, men er nu nede på 137 gram. Han bliver først 1,5 år d. 29.10.13.
Er det alderdomstegnene, som allerede viser sig?
Hannibal (guldhamster) er begyndt at tabe sig. Hans vægt plejer, at ligge på omkring 143 gram, men er nu nede på 137 gram. Han bliver først 1,5 år d. 29.10.13.
Er det alderdomstegnene, som allerede viser sig?
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Fie, Eli og Maria
Re: Taber sig :(
Det kan sagtens allerede være alderdomstegnene der viser sig.
Det er jo ikke altid med sikkerhed at de lever 2 år - nogle lever mindre og andre lever lidt mere..
Det er jo ikke altid med sikkerhed at de lever 2 år - nogle lever mindre og andre lever lidt mere..
-
Det kan være alderdom det kan også bare være et lille vægt tab det har flere af mine haft men så pludselig tog de dem på igen. Jeg håber det bare er det som sker for Hannibal
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Jeg vil veje ham de næste par dage og se hvordan det går, jeg skal nok opdatere herinde.mosegaardmortensen89 skrev:Det kan være alderdom det kan også bare være et lille vægt tab det har flere af mine haft men så pludselig tog de dem på igen. Jeg håber det bare er det som sker for Hannibal
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Fie, Eli og Maria
-
Jeg håber han begynder at tage dem på igen
Mine har nogen gange taget mere end 1 måned før de er begyndt at tage på
Mine har nogen gange taget mere end 1 måned før de er begyndt at tage på
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Det kan lige så vel være et lille sving i vægten og ikke nødvendigvis alderdom:)
Har du tjekket om tænderne ser ud som de skal?
Hilsen Michelle, Brocoli, Flopper og Hønse.
Fischers hamsteropdræt
Fischers hamsteropdræt
Ja det gør de Han er som normaltmjoller skrev:Har du tjekket om tænderne ser ud som de skal?
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Fie, Eli og Maria
En af mine gamle drenge har også lige haft et vægttab selvom han kun er 1 år, men jeg har ladet mig fortælle at c-vitamin kan virke appetitvækkende, og derfor har jeg givet ham en lille smule (bitte smule) af mit Cavia Korrel til marsvinene, hvor der jo er ekstra c-vitamin i. Han har taget på igen, men jeg har så også udover c-vitamin foderet, givet ekstra melorme og frø. Jeg ved at man kan købe en lille smule af Cavia Korrel i min Petworld, hvor det er sådan noget vej-selv, og når man kun skal have en lille smule, så er det slet ikke dyrt
Det har fungeret for mig, både hos knejten men også for mine hunner som har haft unger.
Ellers kan det jo også være alderdom, men du kan jo hvertfald prøve at se om du ikke kan få ham til at tage på igen
Det har fungeret for mig, både hos knejten men også for mine hunner som har haft unger.
Ellers kan det jo også være alderdom, men du kan jo hvertfald prøve at se om du ikke kan få ham til at tage på igen
Vægten siger i dag 139 gram (+2 gram).
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Fie, Eli og Maria
-
Det er godt at høreMaria1997 skrev:Vægten siger i dag 139 gram (+2 gram).
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Glæden var desværre kort
Vægten var i dag 134/135 gram (-4/-5 gram)
Vægten var i dag 134/135 gram (-4/-5 gram)
Senest rettet af Maria1997 3. okt 2013 18:16, rettet i alt 1 gang.
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Fie, Eli og Maria