Overreagere jeg eller er han syg?!

Alle spørgsmål omkring helbred og sygdomme ved hamstere er placeret her.
Låst
Hamso
Indlæg: 3
Tilmeldt: 22. jun 2017 22:49

Overreagere jeg eller er han syg?!

Indlæg af Hamso » 22. jun 2017 23:13

Hej!:)

Har lige købt en hamstar, for omkring 2 måneder siden. (Den er cirka 6 måneder gammel)
Det jeg undrer mig over er at, før pjeleret min hamstar (Hamso) at lege rigtig meget i dens bur, den var ikke særlig sky osv. Men på den seneste har, den gjort det stik modsat.. Den sover utroligt meget, gemmer sig, og når den er sulten tage den sin mad og gemmer sig. Den pjelet at elske, at være udefor buret i sin bold (ved ikke hvordan jeg skal beskrive den) og bevægelse sig rundt. Nu vil den selst ikke ud, og når jeg lægge den i sin bold, tage den mod sin bur og står der indtil jeg lægge den i sin bur igen. Den elsket også at være på min hånd, og sove der men nu bider den mig heletiden. Den befinder sig stort set i dens lille hus hele dagen, og om natten (sover meget sent hehe) kan jeg se, at der ikke sker det store..

Jeg har ikke forstand på hamstar, da det her er min første ... Nogle der kan forklar mig om, Hamso er syg, eller gøre jeg et eller andet forkert

Kærlig hilsen den MEGET bekymret 17 år pige:(:

(Ik' tage jer af stavefejlne er ordblind):D

mosegaardmortensen89
DHF - Dommer
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Re: Overreagere jeg eller er han syg?!

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 26. jun 2017 17:22

Jeg synes det er godt du holder øje og observere. Ændring af adfærd kan være sygdoms tegn men kan også være på grund af nye lyde, lugte eller aldring. Hvordan går det nu?
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Hamso
Indlæg: 3
Tilmeldt: 22. jun 2017 22:49

Re: Overreagere jeg eller er han syg?!

Indlæg af Hamso » 26. jun 2017 21:33

Den sover stadig meget, men dog er den ikke blevet så sky som før!:) Den begynder så småt, at spise men ikke så meget, men overvejer at skifte den fodere ...

Kærlig hilsen
Pia:)

mosegaardmortensen89
DHF - Dommer
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Re: Overreagere jeg eller er han syg?!

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 27. jun 2017 18:26

Hvad fodre du med?
:D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Hamso
Indlæg: 3
Tilmeldt: 22. jun 2017 22:49

Re: Overreagere jeg eller er han syg?!

Indlæg af Hamso » 27. jun 2017 22:00

Fodres mærke er Vitapol også står der Excellent :)

mosegaardmortensen89
DHF - Dommer
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Re: Overreagere jeg eller er han syg?!

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 28. jun 2017 18:43

Jeg kender desværre ikke foderet. Men hvis du skal skifte vil jeg anbefale mr Johnson til hamstere og Henrik og mr. Johnson supreme hvis det er en dværghamster
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Låst