Kræft?
Kræft?
Isma har i et par uger haft en lille lyserød knop over det venstre øje. Den er ikke vokset men er ca. på størrelse med et riskorn.
Tror i det er kræft?
Hvis det er kan dyrlægen så gøre noget?
Tror i det er kræft?
Re: Kræft?
Jeg synes i hvert fald du skal tage den til dyrlægen.Spot skrev:Isma har i et par uger haft en lille lyserød knop over det venstre øje. Den er ikke vokset men er ca. på størrelse med et riskorn.
Tror i det er kræft?
Kræft er ikke det første, jeg tænker på. Jeg ved jo ikke hvad det er, men ved øjet kan det måske nemt være noget, der kan give betændelse.
Og så tænker jeg på de vorter HaPV giver - selvom det måske slet slet ikke er det!
Men heldigvis er Isma en Dværghamster og HaPV er en Guldhamster sygdom.Lykke skrev:Og så tænker jeg på de vorter HaPV giver - selvom det måske slet slet ikke er det!Spot skrev:Isma har i et par uger haft en lille lyserød knop over det venstre øje. Den er ikke vokset men er ca. på størrelse med et riskorn.
Tror i det er kræft?
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
ahh!Benjamin skrev:Men heldigvis er Isma en Dværghamster og HaPV er en Guldhamster sygdom.Lykke skrev:Og så tænker jeg på de vorter HaPV giver - selvom det måske slet slet ikke er det!Spot skrev:Isma har i et par uger haft en lille lyserød knop over det venstre øje. Den er ikke vokset men er ca. på størrelse med et riskorn.
Tror i det er kræft?
(Spot svarer lige herfra igen!)Sofie skrev:Det ka være en lille bitte fedtknude måske ?
Hmm.. DEt var måske en mulighed. Men vokser sådan nogen ikke? for det gør denne her overhoved ikke.
Bare lige så der ikke er nogen tvivl.
Isma er en vinterhvid dværg hun som fylder 1 år til jul
~ Mvh. Mette og Clean
Jo, det gør de vel.Meddie skrev:(Spot svarer lige herfra igen!)Sofie skrev:Det ka være en lille bitte fedtknude måske ?
Hmm.. DEt var måske en mulighed. Men vokser sådan nogen ikke? for det gør denne her overhoved ikke.
Bare lige så der ikke er nogen tvivl.
Isma er en vinterhvid dværg hun som fylder 1 år til jul
Jeg sammenligner det lidt med dem min gamle hund Sally havde. Hun fik os sårn nogle lyserøde knopper til sidst. De så meget forskellige ud i størrelsen...
Men jeg tror at fedtknuder er meget forskellige både i størrelse og i udseende.
Mit marsvin Tyson har en på ryggen...Den er stor, men den er ikk udvendig. Den sidder i huden og buler lidt ud.
Hans ka godt være øm, og den ska klemmes en gang imellem...Så kommer der sårn noget talg-snask ud...Det er knapt så lækkert *G*
Men jeg tror ikk du ska være nervøs for det som Isma har fået.
Hvis den vokser, ville jeg tage en tur forbi dyrlægen, for en sikkerheds skyld
-