Jeg har to unger gående sammen, som nu er blevet for store til den rede, de havde (en lille urtepotte som nu er fjernet). Da de ikke begge to kunne være der ordentligt, endte det med at den ene bed den anden.
Såret ser fint nok ud nu - jeg kan bare se to små huller. Og jeg regner ikke med, at der er noget problem. Men skal jeg være opmærksom på noget bestemt?
Bidemærke på guldhamster
Så er de vel skilt ad nu? Eller hvor gamle var de?
Hvis du kan se at det går den rigtige vej med såret og at det langsomt heler, så skal du ikke gøre andet end at holde lidt øje med det.
Jeg bruger helosan til mine kaniner hvis de har slået sig på den ene eller andne måde - måske kunne du prøve at få fat i noget?
Hvis du kan se at det går den rigtige vej med såret og at det langsomt heler, så skal du ikke gøre andet end at holde lidt øje med det.
Jeg bruger helosan til mine kaniner hvis de har slået sig på den ene eller andne måde - måske kunne du prøve at få fat i noget?
~ Mvh. Mette og Clean
Nej, de er ikke skilt ad, men reden er fjernet. Det var tydeligt kun den, det handlede om. De er kun 6 uger gamle og de byggede en rede sammen et andet sted, da jeg havde fjernet urtepotten. De er heller ikke spor nervøse.Meddie skrev:Så er de vel skilt ad nu? Eller hvor gamle var de?
Der er ikke noget egentligt sår, bare to små bidemærker, så der er ingen sårskorpe eller noget.
Ja sorry, rettede lige mit indlæg. Jeg havde mine tanker et andet stedLykke skrev:Det er guld og de kan godt gå sammen længere end 6 uger. (men den ene skal i øvrigt nok sælges idag).Meddie skrev:Okay fint nok.
Er det dværg- eller guldhamsterunger?
For nu hvor de er 6 uger, er det vel også på tide at få dem skilt?
~ Mvh. Mette og Clean