Hamster ude i kulden...

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 20. dec 2008 22:01

Desiree skrev:Opdatering.
Hm, ja.
I daghar vi så haft store burrengørings-skiftelegetøj osv- dag herhjemme.
Siri ville gerne være med, hen mod slutningen self., når alt det trælse var ovestået (og jeg havde sagt: 0 MERE COMPUTER I DAG, BASTA!!!  :lol: ).
Alle hamstrene havde været ude i kugler under hovedrengøringen, også Martin Mystik. Jeg tog ham godt nok med kuglen, men der har ikke været problemer med ham på det seneste, nok til dels fordi jeg ikke har taget ham med hænderne eller stukket noget af mig selv hen i nærheden af ham.
Siri får så øje på ham, han står lige i hendes øjenhøjde. "Nårh hvor sød, og hvor fin og, og..." Ja det er han, men han er en bissehams, og jeg siger til siri at hun skal holde fingene fra ham, for han er en bisse og han bider.
Der går ikke mere end et par sekunder, så hører jeg et hyl der vil noget.
SAGDE jeg ikke at du skulle lade være med at stikke fingrene ned til ham?! (mens jeg trøster, han fik hende lige i blommen, et talent han har). "Jo moar, jeg lagde bare hånden på buret, wah, wah, wah!!!"
Han er godt nok noget for sig selv den hamster. Hun lægger hånden på toppen af et dunabur, han klatrer derop for at bide hende. Han er altså syg i hovedet den hamster...
Jeg kunne sagtens forstå søde Maria, da hun havde unger og Siri stak foden ned i buret, der havde hun ret til at bide hende, men helt ærligt. Han er blevet så forkælet med kugletur og en masse lækkerier i dag, han har slet ikke noget at være sur over, dumme hamster.
arg hvor træls havde samme problem med to hamstere (de er søstre) de gik i crittertrail outlook bure  og de var meget aggresive så kom de over i tremmebure nu kan hende der var værst af dem sagtens håndteres heldigvis. men selvfølgelig forsigtigt.
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Lykke

Indlæg af Lykke » 21. dec 2008 08:57

ja, han lyder godt nok som noget for sig selv!

Lisette

Indlæg af Lisette » 21. dec 2008 09:03

Hvor er han bare dum! :?  :x

Desiree

Indlæg af Desiree » 21. dec 2008 12:20

Ja, han er så røget op på øverste hylde, væk fra fascinerede børnefingre. Alle gæsterne i morgen skulle jo helst komme hjem med alle fingrene, og uden stivkrampe....
mvh Desiree

Besvar