Kysse? Eller Hvad !?!

Alt omkring opdræt, genetik, unger m.m.
liv

Indlæg af liv » 26. dec 2008 15:10

laurashamster skrev:Hun er en bestemt dame ! Hun  hopper op mod ham og siger et lille skrig!
hun sætter ham på plads men så længe han ikke bliver sur på hende tyder det godt :wink: i starten vil det være sådan :wink: til sidst vænner hun sig til det og hannen har fattet hun  bestemer :wink:

laurashamster

Indlæg af laurashamster » 26. dec 2008 15:13

Vis han er sur på hende .. bider han så ? eller skriger som hun gør ?
Hilsen Laura
Albert, Blacki, Daysi, Elvis & Flipper

Himmelbjerget:
CHIP du var bare den dejligste lille fyr. Jeg elskede dig højere en op til solen. Du var bare lyset for mig! Altid i mit hjerte<3

liv

Indlæg af liv » 26. dec 2008 15:18

laurashamster skrev:Vis han er sur på hende .. bider han så ? eller skriger som hun gør ?
hvis de begge er sure på hinanden ville de slås som en lille bold :wink: men de kan godt finde på at "bokse" lidt med hænderne og sige små lyde og det gør ikke noget så viser de bare hvem der bestemmer :wink:

laurashamster

Indlæg af laurashamster » 26. dec 2008 15:20

Hvornår skal jeg tage hegnet væk der er mellem dem?
Hilsen Laura

Himmelbjerget:
CHIP du var bare den dejligste lille fyr. Jeg elskede dig højere en op til solen. Du var bare lyset for mig! Altid i mit hjerte<3

laurashamster

Indlæg af laurashamster » 26. dec 2008 15:38

Prøvede ar flytte hegnet og havde ikke taget sådan en kup op fra buret .. og de tog hver sin vej og løb ind i hinanden ... De begge skreg og jeg fjernede dem fra hinanden ... Men jeg ved ikke om det var sjokket eller om de sloges
Hilsen Laura

Himmelbjerget:

liv

Indlæg af liv » 26. dec 2008 15:50

laurashamster skrev:Prøvede ar flytte hegnet og havde ikke taget sådan en kup op fra buret .. og de tog hver sin vej og løb ind i hinanden ... De begge skreg og jeg fjernede dem fra hinanden ... Men jeg ved ikke om det var sjokket eller om de sloges
lå de i en sammenkrybet bold?

laurashamster

Indlæg af laurashamster » 26. dec 2008 20:08

Bold ?? Hvad mener du ?????
Hilsen Laura

Himmelbjerget:

liv

Indlæg af liv » 26. dec 2008 20:10

laurashamster skrev:Bold ?? Hvad mener du ?????
hvis de rigtig slås ligger de som en sammenkrøbet kugle og bider hinanden :wink:

laurashamster

Indlæg af laurashamster » 26. dec 2008 20:26

Skal man tage dem fra hinanden når en af dem ligger sig på ryggen ?
Hilsen Laura

Himmelbjerget:

liv

Indlæg af liv » 26. dec 2008 20:34

laurashamster skrev:Skal man tage dem fra hinanden når en af dem ligger sig på ryggen ?
det betyder overgivelse! det behøver du ikke :wink: hamsteren overgiver sig og beviser den anden bestemmer :wink: så har de det på det rene :wink:

Låst