Er det ok ?
-
Er det ok ?
Jaaa, Endelig ville Chip og Blacki Parre!
Men mit spørgesmål er om jeg godt må tage Chip væk fra Blacki inden hun ikke vil mere (Der var gået 10 min.) De har parret mange gange.. Og de fleste lykkedes.
Håber i kan svare :)
Men mit spørgesmål er om jeg godt må tage Chip væk fra Blacki inden hun ikke vil mere (Der var gået 10 min.) De har parret mange gange.. Og de fleste lykkedes.
Hilsen Laura
Albert, Blacki, Daysi, Elvis & Flipper
Himmelbjerget:
CHIP du var bare den dejligste lille fyr. Jeg elskede dig højere en op til solen. Du var bare lyset for mig! Altid i mit hjerte<3
Himmelbjerget:
CHIP du var bare den dejligste lille fyr. Jeg elskede dig højere en op til solen. Du var bare lyset for mig! Altid i mit hjerte<3
Re: Er det ok ?
Er det dine dværghamstere?laurashamster skrev:Jaaa, Endelig ville Chip og Blacki Parre!
Hvis det er dværghamstere, hvorfor vil du så skille dem nu? Hvorfor må de ikke bare blive ved med at gå sammen?
(hvis det er guldhamstere, så er det fint nok, selvom 10 minutter måske lige er i underkanten)
jeg ville lade dem "gøre sig færdige" til den ene taber interessen 

Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
-
Det, der kan ske, er, at hun ikke bliver drægtig. Det er ikke til at vide.laurashamster skrev:Det er guldhamster ...
Kan der ske noget ved man stopper ?
Men jeg har da hørt om andre der ikke giver dem meget længere tid.
Jeg selv giver dem 20-30 minutter afhængigt af min tålmodighed.
Det kommer jo også an på, om hannen kan finde ud af det med det samme, eller om han først skal finde ud af for og bag.
Når hunnen ikke længere står helt stille, er hun ved at tabe interessen. Men du skal stå og kigge hele tiden, for det kan ske ret hurtigt.laurashamster skrev:Hvordan ved jeg hun taber interessen for ham (uden de begynder at slås Helst)
Hun taber også gerne interessen, hvis han sidder længe og vasker sig og ikke rører ved hende. Hvis man synes, det er for tidligt, kan man enten selv stryge hende over ryggen eller sætte ham hen til hendes bagdel igen, så begynder han tit forfra.
-
-
-
-
-
Du har svaret :) Jeg ville bare have det helt på det rene og lavede så en tråd - & det var den du svarede på 

Hilsen Laura
Himmelbjerget:
Himmelbjerget: