Victoria Beckham er over normal vægt nu
-
Victoria Beckham er over normal vægt nu
Ja som overskriften siger blir victoria ved med at tabe sig efter fødslen, hun vejede 150g før hun blev drægtig,190g lige inden hun fødte, er nu nede på kun 118g :(
Syntes det er voldsomt at hun blir ved med at tabe sig
Nogen der har gode ideer´ til hvad jeg kan give hende som extra tilskud ?
har fået anbefalet killinge mælk, melorme.
Andre gode ideer´ ?
har læst at Svenskerne giver deres hamster mos, men hvad består det mos af ?
Syntes det er voldsomt at hun blir ved med at tabe sig
Nogen der har gode ideer´ til hvad jeg kan give hende som extra tilskud ?
har fået anbefalet killinge mælk, melorme.
Andre gode ideer´ ?
har læst at Svenskerne giver deres hamster mos, men hvad består det mos af ?
Senest rettet af malthesmor 8. feb 2009 13:34, rettet i alt 2 gange.
-
gnaverstænger med honning....
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
-
-
Syntes bare at det er voldsomt meget hun har tabt sig, men det er jo også hårdt med så stort et kuldAnnaR skrev:Altså min hun tabte sig også ret meget efter fødslen og holdt den vægt mens hun havde ungerne. Da ungerne kom fra hende tog hun ret hurtigt den vægt på igen og ligger nu stabilt på den samme som før.
Min tabte sig ca 20 gram og havde 9 unger. Men tror det er rigtig hårdt for sådan en lille en, men er overbevist om hun nok skal tage det på igen når ungerne er taget fra.malthesmor skrev:Syntes bare at det er voldsomt meget hun har tabt sig, men det er jo også hårdt med så stort et kuldAnnaR skrev:Altså min hun tabte sig også ret meget efter fødslen og holdt den vægt mens hun havde ungerne. Da ungerne kom fra hende tog hun ret hurtigt den vægt på igen og ligger nu stabilt på den samme som før.
Det er normalt at ungerne tager på morens fedtdepoter, hun vil sikkert først begynde at tage på når ungerne er fravænnet.
Men der sker skam ikke noget ved en lidt ekstra fedende kost.
Men der sker skam ikke noget ved en lidt ekstra fedende kost.
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
evt. suplér med killingetør og vådfoder det er både fedende og fuld af protein
hills har lavet noget ganske enkelt fantastisk killingevådfoder i bitte små dåser til 8-12 kr stykket...
killinge tørfoderet er Royal canins baby-cat klart det bedste på markedet hvad angår nærring! det kan også fåes i mindre poser (evt. se efter de gratis prøveposer - der er tit rc's baby-cat poser)
hills har lavet noget ganske enkelt fantastisk killingevådfoder i bitte små dåser til 8-12 kr stykket...
killinge tørfoderet er Royal canins baby-cat klart det bedste på markedet hvad angår nærring! det kan også fåes i mindre poser (evt. se efter de gratis prøveposer - der er tit rc's baby-cat poser)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Det er meget normalt, at moderen mister en hel masse i kropsvægt, uanset hvem det er.. Selv mennesker taber sig meget og brysterne bliver ikke engang de samme... Deres hår bliver tyndere og mister en hel masse næring, da det går til mælk...
Vores katte ligner anorektikere, når de har fået 2 killinger.. 2!
En af dem har to killinger som er blevet vænnet fra nu, hun vejede over den dobbelte af det hun plejer at være, mens hun ventede med to killinger...
Nu er hendes vægt på ca. det halve af det normale...
Så er der en anden hunkat. Hun bliver meget fed normalt (lige nu, vejer hun over 5 kg), men nu hun har fået to killinger, så ligner hun en siameser... Uanset om hun får ekstranæring i form af killingefoder, kattemælk, fløde, godbidder i store mængder...
Vores katte ligner anorektikere, når de har fået 2 killinger.. 2!
En af dem har to killinger som er blevet vænnet fra nu, hun vejede over den dobbelte af det hun plejer at være, mens hun ventede med to killinger...
Nu er hendes vægt på ca. det halve af det normale...
Så er der en anden hunkat. Hun bliver meget fed normalt (lige nu, vejer hun over 5 kg), men nu hun har fået to killinger, så ligner hun en siameser... Uanset om hun får ekstranæring i form af killingefoder, kattemælk, fløde, godbidder i store mængder...
Man kan også købe større mængder fra Hills. Det er noget, der skal opblødesburrus skrev:evt. suplér med killingetør og vådfoder det er både fedende og fuld af protein
jo men eftersom hamstere ikke piser de store mmængder vil f.eks. vådfoder i større portioner være spild...Lemou skrev:Man kan også købe større mængder fra Hills. Det er noget, der skal opblødesburrus skrev:evt. suplér med killingetør og vådfoder det er både fedende og fuld af protein
Pia B
-
Tak for alle jeres ideer´, vil købe en lille dåse killinge mad idag ,samt give hende ekstra tørkost, mon ikke de forhandler Royal canins baby-cat, og hills´ hos Bonnie ?
Ved godt at det er naturligt nok at ungerne tærer på mors fedt depoter, har haft unger flere kuld unger før, men syntes bare det er ekstra voldsomt med vægt tab denne gang, selvfølgelig er dette kuld og max hvad jeg har prøvet at få at unger :)
Ved godt at det er naturligt nok at ungerne tærer på mors fedt depoter, har haft unger flere kuld unger før, men syntes bare det er ekstra voldsomt med vægt tab denne gang, selvfølgelig er dette kuld og max hvad jeg har prøvet at få at unger :)
bonnie har nogle fine killinge-prøve plast kasser med 2*200 gr killingemad :D i kassen er sk*De god til transportkasse eller opbevaring bagefter fra RC jeg har lige købt en i dag - normal prisen er ca 50 krmalthesmor skrev:Tak for alle jeres ideer´, vil købe en lille dåse killinge mad idag ,samt give hende ekstra tørkost, mon ikke de forhandler Royal canins baby-cat, og hills´ hos Bonnie ?
Pia B
Altså, der er ca. 3 dåser killingefoder i sådan lille pose, men går ikke i fordærv, når man åbner dem ligesom en dåse vådfoderburrus skrev:jo men eftersom hamstere ikke piser de store mmængder vil f.eks. vådfoder i større portioner være spild...Lemou skrev:Man kan også købe større mængder fra Hills. Det er noget, der skal opblødesburrus skrev:evt. suplér med killingetør og vådfoder det er både fedende og fuld af protein
Det er nemlig hele idéen med det, da kattekillinger heller ikke spiser ret meget