Hamstertræf og generalforsamling 2009

Alt vedrørende vores forening - fx udstilling, stamtavler og nyheder.
Lykke

Indlæg af Lykke » 16. dec 2008 11:17

Jeg vil også skyde på, at der kommer lidt flere til generalforsamlingen denne gang, ligesom der gjorde til det sidste træf. Der er jo kommet flere mennesker til og også flere aktive (såvidt jeg har forstået).

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 16. dec 2008 12:48

malthesmor skrev: Nej okay det er jo ikke så meget plads selve GF kræver, men fik hvis lige formuleret mit spørgsmål forkert  :oops: ,mente at til  træffet bagefter kan der jo godt ske at komme mange mennesker, og så kræver det jo at man har en stor stue :D .
Til træffene plejer der at være flere, så ja, det kræver lidt plads  :wink:
Mange hilsner fra Jeanne.

jannie

Indlæg af jannie » 16. dec 2008 13:32

Jubii, så kommer JEG! :D ... Glæder mig allerede.. :D

S-C-J

Indlæg af S-C-J » 16. dec 2008 14:03

Muha.. det gør jeg også  :P

sys nu min stue er ok stor.. .. så ork.. altså det skal vi nok finde ud af  :D
Tjek min hjemme side ud :D

http://s-c-j.weebly.com

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 16. dec 2008 14:12

iiiiiihhh hvorfor bor man dog ikke lidt tættere på ville ggerne have lagt hus til elsker at vise alle mine dejlige dyr frem
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 16. dec 2008 19:09

Lykke skrev:Jeg vil også skyde på, at der kommer lidt flere til generalforsamlingen denne gang, ligesom der gjorde til det sidste træf. Der er jo kommet flere mennesker til og også flere aktive (såvidt jeg har forstået).
Det er ikke sikkert, der kommer så mange til selve GF, men til træffet bagefter kommer der forhåbentlig flere, end der gjorde, sidst vi afholdt træf i jylland - der var 2 deltagere udover bestyrelsen - og ingen af dem var fra jylland  :?

OBS ! For at deltage på GF SKAL man være medlem af DHF, men alle kan deltage i træffet bagefter  :D

burrus

Indlæg af burrus » 16. dec 2008 19:39

eneste "øv" er at GF og udstilling ligger i februar - altså samme måned.. det koster jo hver gang man skal ud at køre og det kunne tvinge nogle(/mig) til at prioritere, når man ikke lige et kæmpe overskud på opsparingskontoen...
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 16. dec 2008 20:18

burrus skrev:eneste "øv" er at GF og udstilling ligger i februar - altså samme måned.. det koster jo hver gang man skal ud at køre og det kunne tvinge nogle(/mig) til at prioritere, når man ikke lige et kæmpe overskud på opsparingskontoen...
Prøv at læse første indlæg - der står, at GF og træf afholdes "en lørdag i april" - altså 2 mdr. efter udstilling :wink:

burrus

Indlæg af burrus » 16. dec 2008 20:23

Jeanne skrev:
burrus skrev:eneste "øv" er at GF og udstilling ligger i februar - altså samme måned.. det koster jo hver gang man skal ud at køre og det kunne tvinge nogle(/mig) til at prioritere, når man ikke lige et kæmpe overskud på opsparingskontoen...
Prøv at læse første indlæg - der står, at GF og træf afholdes "en lørdag i april" - altså 2 mdr. efter udstilling :wink:
aahh haha  :lol:  :oops:  ups!  :oops:  :lol:  SÅ er der jo ingen problemer for deltagelse i det hele :D  8-)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

S-C-J

Indlæg af S-C-J » 9. jan 2009 22:05

Hai hai.. ville lige sige.. at jeg går jo her hjemme med depression.. og jeg vil stadig godt holde det der træf.. men hvis jeg nu til den tid ikke kan så det godt,ville det ikke være godt, hvis vi også finder en backup.. det svinger jo meget sådan.. man ved aldrig lige hvordan man vil ha det..

var bare lige det  :)
Tjek min hjemme side ud :D

http://s-c-j.weebly.com

Lemou

Indlæg af Lemou » 9. jan 2009 23:53

Jeg tror faktisk, at jeg/vi kan finde ud af at komme til Århus..
S-C-J skrev:Hai hai.. ville lige sige.. at jeg går jo her hjemme med depression.. og jeg vil stadig godt holde det der træf.. men hvis jeg nu til den tid ikke kan så det godt,ville det ikke være godt, hvis vi også finder en backup.. det svinger jo meget sådan.. man ved aldrig lige hvordan man vil ha det..

Tro mig, jeg ved hvordan det er, men jeg får heldigvis piller for det og har ikke noget jeg skal bekymre mig om, udover det jeg skal holde i live og velstand :P... Men lige nu, er der lidt for meget liv i liljerne.. For tidligt ude :roll:

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 10. jan 2009 18:38

S-C-J skrev:Hai hai.. ville lige sige.. at jeg går jo her hjemme med depression.. og jeg vil stadig godt holde det der træf.. men hvis jeg nu til den tid ikke kan så det godt,ville det ikke være godt, hvis vi også finder en backup.. det svinger jo meget sådan.. man ved aldrig lige hvordan man vil ha det..

ja jeg vil da stadig gerne ligge hus til (er lige flyttet i et på 300 kvadratmeter nemlig, med kæmpe stor stue) men er jo lige det om folk gider køre til sønderjylland (der er tog og bus til byer hernede i nærheden af)
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 3. feb 2009 19:57

Vi mangler stadig et sted at afholde GF og træf - et centralt sted  :wink:
Århus er centralt, men S-C-J har meldt fra.

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 3. feb 2009 20:22

Jeg vil gerne lægge hjem til, syntes også Silkeborg ligge centralt i jylland

Vainio

Indlæg af Vainio » 12. feb 2009 21:55

Der er også muligheden at lægge det på Fyn, personligt gør det mig ikke noget hvor det holdes da jeg vil komme uanset hvor i danmark det er. Men for sjællendere at se er det nok lettere med Odense, hvis vi da har nogen der vil lægge hus til. Hvis det ikke bliver i Odense vil jeg arrangere en bil således at jeg kan tage 4-5 personer med fra netop Odense.

Men hvor mange medlemmer har vi fra Odense? Og hvad definerer i (bestyrelsen) som centralt?

Hvis vi ikke finder nogen der vil lægge hus til er det så en mulighed at leje et sted? I så fald ville det efterfølgende træf være et problem.

Låst