Nogen siger at det kan være hvis der er meget uro, men her er der kun uro med 3 børn he he.
Nogen siger at det er hvis hunnen mangler proteiner , hvad mener i ?
Det lyder da godt nok underligt, når den sidste var så gammel! :shock:malthesmor skrev:Syntes bare at det er underligt at jeg ikke har mistet nogen endnu, forstå mig ret, ik fordi jeg gerne vil miste , vil man jo helst ikke,undrer mig bare.
Min søster oplevede at et kuld på 12-13 unger blev ædt 1 efter en den sidste da den var omkring 10 dage.
At hun kun tog 6-8 gram på kan du ikke bruge til noget. En unge vejer jo kun nogle meget få gram - og hvis hun så har tabt bare en lille smule af sin "egen" vægt under drægtigheden, kan der godt have været flere.AnetteFrost skrev:tm.... nu har jeg heller ikke rigtig oplevet sådan noget... jeg har haft 3 kuld på 14, 11 og 2 unger og af det kuld på 11 fandt jeg en død da jeg kom hjem fra skole som jeg så star fødte om morgnen, men den var så også kun hakv størrelse af de andre.
Angel fik jo 2 unger og er ret sikker på der ikke har været flere idet at hun jo kun tog 6-8 gram på....
Jeg kigger til mine allerede dag 1, kan ikke lade være, men ved også at jeg ikke er den der har flest kuld, så der er ikke meget at lave statistik over for min side
tja.... muligvis, men så alligevel, for kunne jo ikke rigtig se på hende at hun skulle have ungerLykke skrev:
At hun kun tog 6-8 gram på kan du ikke bruge til noget. En unge vejer jo kun nogle meget få gram - og hvis hun så har tabt bare en lille smule af sin "egen" vægt under drægtigheden, kan der godt have været flere.