men der var vel heller ikke det store antal medlemmer og opdrættere i jylland for 2 år siden - hvis du sammenligner med nu?kwo skrev:Det er vi godt klar over. Og det var jo heller ikke vores første prioritet. Vi så gerne at det blev holdt centralt (Fyn eller Fredericia-området), men de eneste steder i Jylland vi har fået tilsagn fra er Silkeborg og Sønderjylland.burrus skrev:tjo men der kommer ikke flere jyder med - ved at holde det på sjælland![]()
jeg kan MÅSKE arrangere overnatning i gentofte - men det er næppe alle jydske medlemmer der vil bruge enten 9 timers kørsel på en dag - eller en hel weekend på GF og træf...
der kommer ikke flere jyder til en national forening - hvis den kun er på sjælland... :(
Pånær en enkelt, så har alle GF været afholdt i Jylland/Fyn, og selv om de har været centralt så er det sjællænderne der hver gang skal betale en dyr bro/færge for at komme med. Det er jo heller ikke rimeligt.
Men vi skal vel bare være glade for at vi ikke bor i Sverige og skal køre over 1000 km for at komme til noget, hvor alt afholdes i Stockholm.
At det holdes på sjælland - fint nok... jeg skal prøve om jeg kan komme alligevel..
men hvis der ikke dukker andre jyder op - så er jeg ikke overrasket
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)