Hamstertræf og generalforsamling 2009
-
Syntes også at det er øv at det blir flyttet, havde lige glædet mig
Jeg er selv en af de nye "aktive" jyder, men hvis GF og træf er på sjælland tror jeg desværre heller ikke at jeg kommer.
Sidste træf var på Sjælland, kan det ikke gå på skift imellem sjælland, og Jylland.
Så hvorfor kan vi jyder ikke få en chance for at vise at vi vil bakke op om det ????
Den eneste lørdag jeg ikke ville kunne komme/lægge hjem til er Lørdag d.2/5 hvor jeg skal have konfirmation.
Ja, jeg har jo selv tilbudt at lægge hjem til, og bor meget centralt i jylland nemlig i silkeborg, toget kommer fra skanderborg 2 gange i timen,kan det være nemmere ?, jeg spørger bare.Og henter gerne dem som vil komme med tog på stationen.
Jeg er selv en af de nye "aktive" jyder, men hvis GF og træf er på sjælland tror jeg desværre heller ikke at jeg kommer.
Sidste træf var på Sjælland, kan det ikke gå på skift imellem sjælland, og Jylland.
Så hvorfor kan vi jyder ikke få en chance for at vise at vi vil bakke op om det ????
Den eneste lørdag jeg ikke ville kunne komme/lægge hjem til er Lørdag d.2/5 hvor jeg skal have konfirmation.
Ja, jeg har jo selv tilbudt at lægge hjem til, og bor meget centralt i jylland nemlig i silkeborg, toget kommer fra skanderborg 2 gange i timen,kan det være nemmere ?, jeg spørger bare.Og henter gerne dem som vil komme med tog på stationen.
Jeg ville meget gerne komme til GF, hvis det var muligt her i Jylland, da jeg ikke har mulighed for overnatning på Sjælland. Jeg har heller ikke kræfterne til at tage bus/tog til øen og jeg har desværre ikke kørekort.
Så her må jeg beklageligvis også melde fra.
Havde håbet det blev i Silkeborg hos Malthesmor/Hanne, så var jeg helt sikkert kommet. :?
Så her må jeg beklageligvis også melde fra.
Havde håbet det blev i Silkeborg hos Malthesmor/Hanne, så var jeg helt sikkert kommet. :?
ok.
Hvis det er sådan trompeten spiller...
Så må vi holde hver anden generalforsamling i Jylland og hver anden på Sjælland, ikke mere 'centralt i landet' pjat. Det er simpelthen for meget at Sjællændere HVER GANG skal tage til Jylland hvis de vil til gf.
Så kan jeg jo eventuelt, i contrariaånd, fuldstændigt ignorere bestyrelsens beslutninger og oprette en 'vil du have generalforsamling i Jylland hvert år?'-tråd.
Og mens vi er ved det kan vi afsætte bestyrelsen, for deres beslutninger betyder åbentbart ingenting.
Så må vi holde hver anden generalforsamling i Jylland og hver anden på Sjælland, ikke mere 'centralt i landet' pjat. Det er simpelthen for meget at Sjællændere HVER GANG skal tage til Jylland hvis de vil til gf.
Så kan jeg jo eventuelt, i contrariaånd, fuldstændigt ignorere bestyrelsens beslutninger og oprette en 'vil du have generalforsamling i Jylland hvert år?'-tråd.
Og mens vi er ved det kan vi afsætte bestyrelsen, for deres beslutninger betyder åbentbart ingenting.
mvh Desiree
tja for min skyld må det da godt håldes i dubay hvis bestyrelsen beslutter det.Desiree skrev:ok.
syns bare at når der er begyndt at komme medlemmer i JY, og der er fler JY som giver udtryk for at de vil komme i år. og man starter med at anoncer det er i JY, i år. og man så siger nej det bliver på sjælland da der de sidste to år ikke har være interresse fra JY's side. at man så selv lidt ber om det.
i år er anderledes fra sidste år. vi så det ved første hamster traf. vi ser det ved udstillingen, istedet for 1 JY så kommer der 9.
4 JY'er har givet udtrøk for i denne tråd at de kommer i år. hvis det bliver holdt en dag de kan.
ja mindes faktisk svagt at der sidste år blev spugt hvorfor det skulle holdes i jylland, når der ikke var JY medlems indterresse for GF. og der var svaret hvist, at der bliver holdt to traf et på SJ i efter året og et i JY om efter året og da det første GF lå i efter året og skulle ligges sammen med et Traf, så var det altså i JY at GF skulle holdes.
og hvis dette ikke er rigtigt erindret, så meget undskyld.
de venligste hilsner amanda
Jeg kan ikke forstå hvorfor de jyder, som virkelig har lyst til at være aktive, ikke kan få arrangeret en tur til sjælland. De aktive sjællændere har jo taget turen til jylland, så synes at det er at presse citronen over for sjællænderne hvis de hver gang skal tage turen, fordi der kun dukker sjællændere op i jylland, men ikke omvendt... på den måde kan den onde cirkel brydes med at ingen (ikke jer Heidi og Sandra (+mænd)) jyder dukker op?
Senest rettet af Ringling 17. feb 2009 16:57, rettet i alt 1 gang.
-
er glad for du huskede at jeg tog turen sidst men det gjorde zanndra og hendes man jo ogsåRingling skrev:Jeg kan ikke forstå hvorfor de jyder, som virkelig har lyst til at være aktive, ikke kan få arrangeret en tur til sjælland. De aktive sjællændere har jo taget turen til jylland, så synes at det er at presse citronen over for sjællænderne hvis de hver gang skal tage turen, fordi der kun dukker sjællændere op i jylland, men ikke omvendt... på den måde kan den onde cirkel brydes med at ingen (ikke dig Heidi) jyder dukker op?
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-
jeg kan nu fint forstå hvis mange sjællændere ikke kommer hvis det er i jylland, der må være andre end pia (burrus) og jeg der har eksamner i april maj måned.Ringling skrev:Jeg kan ikke forstå hvorfor de jyder, som virkelig har lyst til at være aktive, ikke kan få arrangeret en tur til sjælland. De aktive sjællændere har jo taget turen til jylland, så synes at det er at presse citronen over for sjællænderne hvis de hver gang skal tage turen, fordi der kun dukker sjællændere op i jylland, men ikke omvendt... på den måde kan den onde cirkel brydes med at ingen (ikke dig Heidi) jyder dukker op?
samkørsel er for mit vedkommende ikke noget problem, jeg har også massere af overnatningsmuligheder selv over det meste af sjælland. og skal med glæde komme hvis det er muligt at fylde en bil, da det er MEGET billigere end at rejse selv.
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
burrus skrev: for et år siden var der ingen aktive jyder - de sidder her i dag...
så er det da klart at der for et år siden ikke dukkede nogen op?
Der var skam aktive jyder, også for et år siden. Aktive på forum i hvert fald. At de ikke kom til arrangementerne er en anden sag, som man jo først finder ud af efter de er holdt.
folket skal lige have lov til at opdage dhf i jylland! Det går ikke så voldsomt stærkt! slet ikke uden pr ... (jeg VED godt bestyrelsen har mange opgaver osv. og pr ikke er først på listen - men det er nu en gang nødvendigt hvis dhf skal ses - også i jylland! og uden pr kan man næppe bebrejde at man er lang tid om at opdage en)
Tja, får man en ny hamster og går ind på internettet og søger på 'hamster' - bingo, så står DHF som første link. Det er vel sådan de fleste har fundet os. At der så er færre jyder kan jo skyldes flere ting: enten at de ikke føler at de har behov for at vide mere om deres dyr, eller at der bare er færre jyder med hamstere.
At man har holdt gf i jylland de sidste år er mig en gåde? jeg fatter ikke hvorfor - der har jo netop ikke været interesse for det i jylland! Der har knap været nogen i jylland der anede dhf eksisterede!
Til dem der ikke har gidet at læse referaterne fra de foregående år:
Så har vi haft 4 GF - 2 i Odense, 1 i Fredericia og 1 på Odsherred (tæt på færgen).
Allesammen holdt centralt i landet for det siger vedtægterne at vi skal bestræbe os på. Så selv om det mest er gået ud over sjællændernes pengepung mht broen, så har det været muligt at finde centrale steder hvert år. Det kniber så mere i år.
Men nu sidder der flere jyder synes det er øv at det flyttes...
havde man fra start meldt ud det var i københavn - så fint så måtte man leve med det og så sad man ikek nu og følte muligeden blev "fjernet"- men først melder ud at det skal være i jylland - så ikke pga. manglende sted/interesse...
Som nævnt siger vedtægterne at vi skal bestræbe os på at holde GF centralt; derfor var det udelukket at starte med at melde ud at det blev i Kbh.
men find nu et sted og et tidspunkt så vi jyder har en chance for at få planlagt at tage til sjælland!
ellers kommer der i hvert fald ikke nogen fra jylland... :(
Jo, det er sådan set også det vi efterlyser i denne tråd. Inden det druknede i brok.
jeg håber bare det bliver CENTRALT - a la københavn med ordentlige trafik muligheder med s-tog, metro og by-busser så det er til at komme til...
for ellers ku man lige så godt holde det i sønderjylland...
Kenneth Worm
Ja det var lige et klap på skulderen, skriver dem lige på, for det er da rigtigt!darkangel87 skrev:er glad for du huskede at jeg tog turen sidst men det gjorde zanndra og hendes man jo ogsåRingling skrev:Jeg kan ikke forstå hvorfor de jyder, som virkelig har lyst til at være aktive, ikke kan få arrangeret en tur til sjælland. De aktive sjællændere har jo taget turen til jylland, så synes at det er at presse citronen over for sjællænderne hvis de hver gang skal tage turen, fordi der kun dukker sjællændere op i jylland, men ikke omvendt... på den måde kan den onde cirkel brydes med at ingen (ikke dig Heidi) jyder dukker op?
tja uanset hvor det holdes nu - så er dt jo næsten lige meget - nogen brokker sig... jeg gider ikke bruge mere krudt på det nu...
men så få nu aftalt et tidspunkt og sted - så vi har en chance for at planlægge efter det...
jeg håber bare der kommer mange nu det er flyttet til sjælland!
men så få nu aftalt et tidspunkt og sted - så vi har en chance for at planlægge efter det...
jeg håber bare der kommer mange nu det er flyttet til sjælland!
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
hmm så er det bare gået min næse forbi at vi har haft aktive jyder i samme tal herinde som ville noget med foreningen i samme tal som på sjælland...Jeanne skrev:Burrus, det er jo ikke rigtigt, hvad du siger. Der har været mange jyder, der har været temmelig aktive på forum, og som aldrig har vist sig til vores arrangementer. At man er aktiv på forum er altså ikke ensbetydende med, at man vil deltage på arrangementer !
jeg har ikke registreret så mange "forenings aktive" jyder herinde i samme antal som fra sjælland - i hvert fald ikke for et år siden...
men det kan være den bare er svipset for mig så...
Pia B