Hamstertræf og generalforsamling 2009

Alt vedrørende vores forening - fx udstilling, stamtavler og nyheder.
Desiree

Indlæg af Desiree » 18. feb 2009 10:32

Jeanne skrev:Vi takker for de tilbud, vi har fået af jer, der vil lægge hus til GF og træf. Vi har dog besluttet, at lægge GF og træf i år på sjælland, og dét er der flere grunde til : der er dobbelt så mange medlemmer på sjælland som i jylland. De fleste bestyrelses-medlemmer er fra sjælland - og så er vores erfaring desværre, at selvom vi afholder det i jylland, møder der ikke rigtig nogen jyder op.
Vi håber således, der er nogen på sjælland, der har lyst til at lægge hus til GF og træf 2009. (April eller maj)  :D
For at komme tilbage til det oprindelige spørgsmål: Er der nogle på Sjælland der tilbyder at lægge hus til?
Ellers bliver det svært at holde gf/træf.
Jeg ville gerne, men er realistisk, jeg bor nok for langt væk... (1,5 time i bil fra kbh, ca. 2,5 time i tog). 2 km (5 min.) fra togstation. Nu ved jeg jo ikke om best. har henvendt sig til nogle privat...
Og så har jeg forresten raset ud, og skal nok opføre mig pænt.
mvh Desiree

burrus

Indlæg af burrus » 18. feb 2009 10:47

Desiree skrev:
Og så har jeg forresten raset ud, og skal nok opføre mig pænt.
jeg melder mig lige med i gruppen her :oops:  

har vi et sted på sjælland?
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Lykke

Indlæg af Lykke » 18. feb 2009 13:10

Jamen, hvis I er færdige...  :wink:

Jeg vil da gerne tilbyde at lægge hus til. Det er så i Køge og min stue har vel samme størrelse som der hvor vi var hos Benjamin i efteråret, så det kan godt blive trængt, hvis der kommer mange.

Motorvejen går lige til Køge uanset hvor man kommer fra (mere eller mindre). Der går S-tog til Køge, samt regionaltog. Man kan tage fra f.eks. Århus 7.27, skifte i Høje Taastrup og være i Køge 10.42 (på lørdage).
Vi må kunne arrangere afhentning på stationen (men der går også en bus som bringer en hjem til mig 10.58 hvis toget altså ankommer til tiden...).

Alle lørdage i april/ maj virker fint for mig.

Uanset hvor GF/træf afholdes, har jeg mulighed for at have i hvert fald 4 overnattende gæster, men nogle vil skulle dele rum med hamsterne...

burrus

Indlæg af burrus » 18. feb 2009 15:50

sidste weekend i april ville være langt det rareste for mig uden tvivl -vi starter med skriftlige eksamner d. 6. maj :shock:  :?  :(  og er først færdige med dem, d. 12., men så kommer første mundtlige 20. maj :?  :shock:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 18. feb 2009 17:05

Jeg har ikke lyst den sidste weekend i april. Endten går jeg glip af træf/gf eller så går jeg glip af en herre svedig tur.

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 18. feb 2009 19:10

Vi har sagt ja tak til Mette - og hermed afholdes GF 2009 og hamstertræf hos Mette Lykke Knudsen i Køge. Vi vender tilbage med en dato - og indkaldelse, så snart det ligger klar  :D
Mange hilsner fra Jeanne.

burrus

Indlæg af burrus » 18. feb 2009 19:12

:D  hvor godt  :D
Pia B

Desiree

Indlæg af Desiree » 18. feb 2009 19:14

Jeanne skrev:Vi har sagt ja tak til Mette - og hermed afholdes GF 2009 og hamstertræf hos Mette Lykke Knudsen i Køge. Vi vender tilbage med en dato - og indkaldelse, så snart det ligger klar  :D

:D
mvh Desiree

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 18. feb 2009 19:17

Så langt, så godt.  :)

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 18. feb 2009 20:14

wuhuu!

Sidste weekend i april dur for mig, det har jeg lige opdaget. Det var sidste weekend i maj jeg skal på herre svedig tur. Nå men hvis jeg kan så kan jeg. Venter spændt i mens...

Loan

Indlæg af Loan » 19. feb 2009 12:02

Jeg er altså utrolig forvirret!!

Afholdes der ikke træf/udstilling d. 7/3 i Kolding længere?

Og hvad er forskellen på træf og udstilling?
Hilsen
Loan Vejby

Desiree

Indlæg af Desiree » 19. feb 2009 12:05

Det er ikke træf, det er udstilling.
mvh Desiree

Lykke

Indlæg af Lykke » 19. feb 2009 12:08

Rubin skrev:Jeg er altså utrolig forvirret!!

Der er udstilling d. 7. marts i Kolding. Her bliver tilmeldte dyr bedømt og kan vinde præmier. Der kan også købes/ sælges dyr og tilbehør.

Men hamsterforeningen har også træf et par gange om året. Her mødes alle de hamsterinteresserede mennesker som har lyst og der er mulighed for køb og salg af dyr og tilbehør. Men man tager kun dyr med som skal sælges og der er ingen bedømmelser og præmier.

En gang om året er der generalforsamling. Det er i foråret og afholdes sammen med et træf, fordi det er smart. Det er den generalforsamling og træf, der nu afholdes på Sjælland frem for i Jylland som der oprindeligt var snak om.

Loan

Indlæg af Loan » 19. feb 2009 17:59

Lykke skrev:
Rubin skrev:Jeg er altså utrolig forvirret!!

Der er udstilling d. 7. marts i Kolding. Her bliver tilmeldte dyr bedømt og kan vinde præmier. Der kan også købes/ sælges dyr og tilbehør.

Men hamsterforeningen har også træf et par gange om året. Her mødes alle de hamsterinteresserede mennesker som har lyst og der er mulighed for køb og salg af dyr og tilbehør. Men man tager kun dyr med som skal sælges og der er ingen bedømmelser og præmier.

En gang om året er der generalforsamling. Det er i foråret og afholdes sammen med et træf, fordi det er smart. Det er den generalforsamling og træf, der nu afholdes på Sjælland frem for i Jylland som der oprindeligt var snak om.
Super :D Tak skal du have for svaret.
Hilsen
Loan Vejby

Loan

Indlæg af Loan » 21. feb 2009 14:48

Nu har jeg endelig fået læst tråden igennem, og med blandede følelser. Jeg kan forstå begges synspunkter, men for mig på 17 år og kun med en sølle løn om månenden har ikke råd til at tur retur med tog til Sjælland.

Jeg bor centralt synes jeg selv, Skanderborg nær Århus og ville sætte kæmpe pris på en præcis dato og tid så jeg kan nå at bede om fri fra arbejde. Og så måske ville kunne få et lift et sted fra.

Kunne man ikke lave en tråd for os jyder, om hvem der har mulighed for at kører eventuelt? Jeg er med på at skulle hoste op til benzin og bropenge, for vil gerne med. Har nogle stykker jeg gerne vil kunne sætte et ansigt på, og bare for vi jyder kan komme lidt mere ind i fællesskabet.
Hilsen
Loan Vejby

Låst