Kan de mon klare sig? :/
Kan de mon klare sig? :/
Altså det er sådan at jeg skal i et sommer hus her om nogle uger. Vi skal derop om torsdagen og kommer jeg om søndagen. Spørgsmålet er at hvis jeg nu giver dem rigeligt med mad, om de så kan klare sig uden nogle der kommer og skal passe dem. Altså jeg giver dem mad og torsdagen og søndag når jeg kommer hjem. Kan de så klare sig i 2 dage?
KH. Kathrine
sæt evt flasken en tak højere end du plejer så du er sikker på de ikke graver den ned eller sæt en platfod under den eller nogetVimse skrev:Okay tak. Altså der er ikke mulighed for 2 vandflasker pr bur. Men jeg dobbel sikre at flasken hænger fast. Jeg har jo nogle plastic bure hvor jeg så må tape den extra fast![]()
Men hvis jeg fylder deres madskål helt op inden jeg tager afsted så skal de da nok klare den.

Nej det har jeg ikke. Altså jo jeg har skam veninder som godt kunne komme og kigge. Men min mor er ikke meget for at give dem nøglerne til huset osv.AnnaR skrev:Du har ikke en veninde eller et familie medlem der lige kan komme forbi i ti min og bare se at de lever og sådan? Ikke fordi jeg ikke tror de kan klare sig, med en fyldt vandflaske og madskål skal det nok. Jeg kan bare ikke selv lide at gå fra mine hamstere...
Men tror sagtens de klare sig. Og jeg sører for IKKE lige at have skiftet bur inden jeg tager afsted, sådan de lige kan få bygget et depot med mad op :)
KH. Kathrine
Personligt ville jeg aldrig efterlade mine hamstere for sig selv i 3 dage..
Der kan ske så mange uventede ting. Den kan sidde fast, hænge fast eller andre ting som man slet ikke forventede ville ske.
Sådan nogle ting kan bare ske..
Det er nu og engang bedst at der bliver kigget til dem dagligt
Selvfølgelig vil du dem det bedste - det er jo også derfor du spørger.
Jeg er dog sikker på at du ville kunne finde en herinde som var frisk på at have dem for de 3 dage..
Der kan ske så mange uventede ting. Den kan sidde fast, hænge fast eller andre ting som man slet ikke forventede ville ske.
Sådan nogle ting kan bare ske..
Det er nu og engang bedst at der bliver kigget til dem dagligt

Selvfølgelig vil du dem det bedste - det er jo også derfor du spørger.
Jeg er dog sikker på at du ville kunne finde en herinde som var frisk på at have dem for de 3 dage..

~ Mvh. Mette og Clean
mine har prøvet før at være alene to dage. du skal sådan set "bare" tjekke alt e
de har i buret om der er noget de kan sidde fast i eller komme til skade på
sikre vandeflasken rigtig godt og sørge for de ikke kan hive den ned eller begrave den
lukke lågen ordentligt
give dem en masse opmærksomhed inden du tager afsted...
hvorfor tager du dem egentlig ikke bare med op i sommerhus? det ville jeg have gjort

de har i buret om der er noget de kan sidde fast i eller komme til skade på

lukke lågen ordentligt
give dem en masse opmærksomhed inden du tager afsted...
hvorfor tager du dem egentlig ikke bare med op i sommerhus? det ville jeg have gjort