Ny. Now Loving

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
liv

Indlæg af liv » 14. apr 2009 14:50

NL: imorgen skal jeg have 4 venner og 4 veninder med hjem  :D  :D  :D weeeeeeeeeeeee vi er bare en stor vennegruppe :P og hygger os sååå meget sammen! så er det bare singstar og hygge hele aften! og så har vi da også lige fået fat i en diskokugle 8-)  :lol:  :lol:

brødrene er her ikke og mor er ude hos en veninde til kl 11 :) wee glæder mig!

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 14. apr 2009 16:55

Siigne skrev:Raki fik 8 babyer i går  :D  :D og de lever endnu alle sammen, og hun ser ud til at passe dem super selvom det er hendes første kuld, det er bare så lækkert!

- Så sig endelig ttil hvis nogen mangler en lille ninus om knap 8 uger.

Jeg har allerede kigget lidt farver, og der er i hvert fald en helt sort, 3 schecke (hvid med sort), en sort kappetegnet (sort med hvid mave) også er resten vidst madascar - nogen af dem er muligvis også kappe  :D  :D
Åh nej signe!!!! Hvorfor får du dog schecke'er og sorte kappetegnet?!?!!? Ville ønske jeg kunne, men må ikke :cry:  :cry:
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 14. apr 2009 18:10

Det ser sørme udtil at jeg kommer af med den fjerde unge i aften wee så er der kun 1 tilbage fra Majse´s kuld :D

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 14. apr 2009 18:45

malthesmor skrev:Det ser sørme udtil at jeg kommer af med den fjerde unge i aften wee så er der kun 1 tilbage fra Majse´s kuld :D
jamen dog hanne - så starter du bare på at sælge mine :wink:
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 14. apr 2009 19:11

AnetteFrost skrev:
malthesmor skrev:Det ser sørme udtil at jeg kommer af med den fjerde unge i aften wee så er der kun 1 tilbage fra Majse´s kuld :D
jamen dog hanne - så starter du bare på at sælge mine :wink:
Det kan du tro  :D Alt for dig Anette :wink:

Siigne

Indlæg af Siigne » 14. apr 2009 19:23

HamsterMiaah skrev:
Siigne skrev:Raki fik 8 babyer i går  :D  :D og de lever endnu alle sammen, og hun ser ud til at passe dem super selvom det er hendes første kuld, det er bare så lækkert!

- Så sig endelig ttil hvis nogen mangler en lille ninus om knap 8 uger.

Jeg har allerede kigget lidt farver, og der er i hvert fald en helt sort, 3 schecke (hvid med sort), en sort kappetegnet (sort med hvid mave) også er resten vidst madascar - nogen af dem er muligvis også kappe  :D  :D
Åh nej signe!!!! Hvorfor får du dog schecke'er og sorte kappetegnet?!?!!? Ville ønske jeg kunne, men må ikke :cry:  :cry:
Så bliver du bare nødt til at komme og se dem i stedet  :P
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 14. apr 2009 19:45

Haha det ville jeg gerne :D men så er jeg bange for du ikke har nogen niner når jeg er gået ;D ;D
Har også selv haft MANGE kuld kaniner, de er bare sådan et dejligt og temperamentsfuldt væsen :D
Billede

NoiaBell

Indlæg af NoiaBell » 14. apr 2009 21:00

Kenny ligger i sofaen mens Jason ligger ved siden af ham og slapper totalt af. Jeg tror han synes det er hyggeligt at være ude.

Kenny tager det ene billed efter det andet, det bliver spændende om der bliver nogle gode imellem. :P
Hilsen Helle
Dejlige hammi'er

Desiree

Indlæg af Desiree » 15. apr 2009 08:34

Mine 4 nye bure er på vej  :D
Hvad skal jeg dog putte i dem?
Nu er der jo snart udstilling  :oops: ...
mvh Desiree

Matt

Indlæg af Matt » 15. apr 2009 17:08

Desiree skrev:Mine 4 nye bure er på vej  :D
Hvad skal jeg dog putte i dem?
Nu er der jo snart udstilling  :oops: ...
du får GMH nå du ser alle de hamis der er til salg

Desiree

Indlæg af Desiree » 15. apr 2009 17:14

Ja, har sikkert også selv nogle med, hvis ikke der er røget til den tid...
Det er endnu ikke lykkedes mig at forlade et træf eller en udstilling uden mindst en ny hamster  :roll:
mvh Desiree

burrus

Indlæg af burrus » 15. apr 2009 17:16

NL!!!!! big time! min far har sagt jeg må låne hans bil til kbh d. 24  :shock:  :D  :wave2:
så er der ekstreeeemt god plads tøser  :wink:  :lol:  (opel signum station car :D )
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 15. apr 2009 19:22

NL: Lilje er i brunst :D så kan jeg notere det ned 8-)
Billede

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 15. apr 2009 19:26

burrus skrev:NL!!!!! big time! min far har sagt jeg må låne hans bil til kbh d. 24  :shock:  :D  :wave2:
så er der ekstreeeemt god plads tøser  :wink:  :lol:  (opel signum station car :D )
wee ik så dårligt, så kan vi jo godt "købe" ind  :D

burrus

Indlæg af burrus » 15. apr 2009 19:27

malthesmor skrev:
burrus skrev:NL!!!!! big time! min far har sagt jeg må låne hans bil til kbh d. 24  :shock:  :D  :wave2:
wee ik så dårligt, så kan vi jo godt "købe" ind  :D
du køber bare  :wink:  8-)  så længe det ikke fylder et helt bagage rum  :lol:  i så fald får du ikke megen plads på bagsædet på vej hjem :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Besvar