Ny. Now Loving
NL: imorgen skal jeg have 4 venner og 4 veninder med hjem :D :D :D weeeeeeeeeeeee vi er bare en stor vennegruppe og hygger os sååå meget sammen! så er det bare singstar og hygge hele aften! og så har vi da også lige fået fat i en diskokugle :lol: :lol:
brødrene er her ikke og mor er ude hos en veninde til kl 11 wee glæder mig!
brødrene er her ikke og mor er ude hos en veninde til kl 11 wee glæder mig!
-
Åh nej signe!!!! Hvorfor får du dog schecke'er og sorte kappetegnet?!?!!? Ville ønske jeg kunne, men må ikkeSiigne skrev:Raki fik 8 babyer i går :D :D og de lever endnu alle sammen, og hun ser ud til at passe dem super selvom det er hendes første kuld, det er bare så lækkert!
- Så sig endelig ttil hvis nogen mangler en lille ninus om knap 8 uger.
Jeg har allerede kigget lidt farver, og der er i hvert fald en helt sort, 3 schecke (hvid med sort), en sort kappetegnet (sort med hvid mave) også er resten vidst madascar - nogen af dem er muligvis også kappe :D :D
-
-
jamen dog hanne - så starter du bare på at sælge minemalthesmor skrev:Det ser sørme udtil at jeg kommer af med den fjerde unge i aften wee så er der kun 1 tilbage fra Majse´s kuld
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
-
Så bliver du bare nødt til at komme og se dem i stedet :PHamsterMiaah skrev:Åh nej signe!!!! Hvorfor får du dog schecke'er og sorte kappetegnet?!?!!? Ville ønske jeg kunne, men må ikkeSiigne skrev:Raki fik 8 babyer i går :D :D og de lever endnu alle sammen, og hun ser ud til at passe dem super selvom det er hendes første kuld, det er bare så lækkert!
- Så sig endelig ttil hvis nogen mangler en lille ninus om knap 8 uger.
Jeg har allerede kigget lidt farver, og der er i hvert fald en helt sort, 3 schecke (hvid med sort), en sort kappetegnet (sort med hvid mave) også er resten vidst madascar - nogen af dem er muligvis også kappe :D :D
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.
-
NL!!!!! big time! min far har sagt jeg må låne hans bil til kbh d. 24 :shock: :D :wave2:
så er der ekstreeeemt god plads tøser :lol: (opel signum station car )
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
-
du køber bare 8-) så længe det ikke fylder et helt bagage rum :lol: i så fald får du ikke megen plads på bagsædet på vej hjemmalthesmor skrev:wee ik så dårligt, så kan vi jo godt "købe" ind :Dburrus skrev:NL!!!!! big time! min far har sagt jeg må låne hans bil til kbh d. 24 :shock: :D :wave2:
Pia B