Så indbydes der atter til udstilling.
Du tager toget fra Skanderborg direkte til Valby.
Og så er der ca. 800 m til fods til Valby kulturhus.
Man kommer op fra toget lige ved Toftegårds alle og så går man til højre af Toftegårds alle.
Så kommer man til et mega kryds, (Toftegårds alle, Vigerslev Alle, Gl. Køgelandevej ) hvorfra man kan se kulturhuset og p-pladsen til venstre skråt over for.
Og så er der ca. 800 m til fods til Valby kulturhus.
Man kommer op fra toget lige ved Toftegårds alle og så går man til højre af Toftegårds alle.
Så kommer man til et mega kryds, (Toftegårds alle, Vigerslev Alle, Gl. Køgelandevej ) hvorfra man kan se kulturhuset og p-pladsen til venstre skråt over for.
- Vedhæftede filer
-
- mapdata1_765[1].gif (15.09 KiB) Vist 4632 gange
Næstformand i Dansk Hamster Forening - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

-
ja,ja Jeanne
Der skal nok komme tilmeldinger herfra, skal bare lige have fundet ud af hvem jeg skal have med- Siri insistere på at hun skal tilmelde fine Leonardo. Hun vil også have sådan en roset som mor kom hjem med sidst- Så må vi jo håbe hun ikke bliver for skuffet hvis hun ikke får en...

Der skal nok komme tilmeldinger herfra, skal bare lige have fundet ud af hvem jeg skal have med- Siri insistere på at hun skal tilmelde fine Leonardo. Hun vil også have sådan en roset som mor kom hjem med sidst- Så må vi jo håbe hun ikke bliver for skuffet hvis hun ikke får en...
mvh Desiree
Ayla/min datter har tilmeldt 3 i børnedyr og 1 i kæledyr
Næstformand i Dansk Hamster Forening - www.hamsterland.dk

altså der vil hun så lige præcis være 2 måneder som er minimum alderenTiina skrev:Jeg ved ikke rigtig om jeg bare kommer og kigger, eller om jeg også vil tilmelde min lille pige.
Får hende jo først d. 13 maj hvor hun er fire uger, men hun skal jo også lige nå og falde til.. inden hun bliver "kastet ud" i nye ting :huh:

jeg melder selv min ene hamster ind som ikke er helt tam endnu .. men jeg ved hun er det om en måned det går nemlig meget frem