Hvad er dit seneste indkøb?
tja jeg køber det når jeg alligevel er på besøg hos dem :P så det går fint for mig :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
hm.... igår hentede jeg 2 dunabure så tror nok jeg lige forløbig har fået løst mit nuværende burproblem 

Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
der hvor jeg rider har de købt en kæmpe palle med dem men er gået tilbage til spåner da biobasen ikke var så god til hestene... Så har købt den i karleboAnnaR skrev:SPOT: Hvor har du dog købt en pose/pakke til 55 kr???? Det var da billigt? Er den mindre end ellers?

Okay, det lyder lidt som en sær aftale. Og når de ikke har mere, så er det jo slut med den pris...Spot skrev:der hvor jeg rider har de købt en kæmpe palle med dem men er gået tilbage til spåner da biobasen ikke var så god til hestene... Så har købt den i karleboAnnaR skrev:SPOT: Hvor har du dog købt en pose/pakke til 55 kr???? Det var da billigt? Er den mindre end ellers?er ret sikker på det er samme størrelse ( = kan lige bære den)
-
Igår modtog jeg denne køje fra PetPile:

Det er den fedeste køje jeg nogensinde har set
Og er bare super glad for den.
Det er jo i rotte størrelse men blev bare så forelsket i den at jeg måtte ha' den. Så den ligger bare og venter på jeg får mig en guldhammi
Stor tak til PetPile for endnu en super køje!

Det er den fedeste køje jeg nogensinde har set

Og er bare super glad for den.
Det er jo i rotte størrelse men blev bare så forelsket i den at jeg måtte ha' den. Så den ligger bare og venter på jeg får mig en guldhammi

Stor tak til PetPile for endnu en super køje!

Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com
http://www.mel-bollen.weebly.com
en hamster
ja ups der kom lige et angrab af GMH ind over mig.
entligt er det et stykke tid siden. men han fortjænder da lige at blive nævt.
han hedder Biil's Cody. og er HB sølvgrå. han er after Eztil som er efter min nu afdøde dejlige dreng Orca. jeg savnede orca og avede mig over at jeg ikke havde noget efter ham. jeg er så glad for at Anette ville lade mig købe Cody af hende. og når han er DF sølvgrå så opvejer det lidt at han kun Mulighvis er split for rust. men hvem kan sige nej til en så dejlig dreng efter så dejlige hamstre som hans forældre og bedste forældre er.?
jeg ku ikke, så han kom med over da der var GF.

ja ups der kom lige et angrab af GMH ind over mig.
entligt er det et stykke tid siden. men han fortjænder da lige at blive nævt.
han hedder Biil's Cody. og er HB sølvgrå. han er after Eztil som er efter min nu afdøde dejlige dreng Orca. jeg savnede orca og avede mig over at jeg ikke havde noget efter ham. jeg er så glad for at Anette ville lade mig købe Cody af hende. og når han er DF sølvgrå så opvejer det lidt at han kun Mulighvis er split for rust. men hvem kan sige nej til en så dejlig dreng efter så dejlige hamstre som hans forældre og bedste forældre er.?
jeg ku ikke, så han kom med over da der var GF.
de venligste hilsner amanda
så sku der handles på zooplus igen :oops:
først lidt til katten:
2 Refill til min litterlocker (det skidt virker jo
:lol: )

kattefoder lavet på fisk, til den lille kyllinge-forskrækkede kat

og så en ekstra kattebakke til udenfor - og som jeg så tar med mig til Aalborg... så bliver den gamle stående herhjemme, da kattene jo nok kommer med hjem fremover :P
så sku dværghamsterne og ørkenrotterne også have mad - 2 til mig og 3 til Anette
og gnaverstænger - naturligvis
så fik jeg igen brugt aaaalt for mange penge inde på zooplus :oops: :oops: især fordi det jo igen næste måned ska købes kattegrus, kattefoder og gnaverstænger
:lol: :lol: :oops: sådan er livet 
først lidt til katten:
2 Refill til min litterlocker (det skidt virker jo

kattefoder lavet på fisk, til den lille kyllinge-forskrækkede kat

og så en ekstra kattebakke til udenfor - og som jeg så tar med mig til Aalborg... så bliver den gamle stående herhjemme, da kattene jo nok kommer med hjem fremover :P

så sku dværghamsterne og ørkenrotterne også have mad - 2 til mig og 3 til Anette

og gnaverstænger - naturligvis

så fik jeg igen brugt aaaalt for mange penge inde på zooplus :oops: :oops: især fordi det jo igen næste måned ska købes kattegrus, kattefoder og gnaverstænger

Pia B
Sku lige have månedens sidste penge brændt af i LUX-shoppen
1 x Classic SnuGGle hOyO 3kant
"special"syet til James i 30*30*30

2 x Yoghurt drops - 30stk
1 x Altromin 12,5 Kg
1 x Biobase 2 x 14 Kg
1 x MiniHemp Soft 50gr.
1 x HaPPy SnuGGle hOyO 4kant
- Farve Bund: Sort
- Farve Top: Pink
- St¯rrelse: 40 x 40 cm.
ihh jeg glæder mig til jeg skal hente det hele d. 27.

1 x Classic SnuGGle hOyO 3kant
"special"syet til James i 30*30*30

2 x Yoghurt drops - 30stk

1 x Altromin 12,5 Kg

1 x Biobase 2 x 14 Kg

1 x MiniHemp Soft 50gr.

1 x HaPPy SnuGGle hOyO 4kant
- Farve Bund: Sort
- Farve Top: Pink
- St¯rrelse: 40 x 40 cm.

ihh jeg glæder mig til jeg skal hente det hele d. 27.

Pia B
du har jo også "kun" til d. 27. :lol: :lol: :lol:LUX - part 2 skrev:Jeg går i gang med det samme Pia :salut: :lol:
Pia B
Crispy hamsterfoder (nu må jeg altså lige prøve det).
Gnaverstænger.
Trætunnel.
Træbro som kan bukkes og bøjes, 55. cm.
2 stk. løbehjul i træ.
Hamsterhus i træ.
Drikkeflaske.
6 stk. små porcelæn og stål skåle til foder og sandbade.
10. kg kattefoder
Filtre til kattenes drikkefontæne.
...og puha, det var en dyr omgang :lol: (men der er så en en god del at spare ved at bestille i zooplus)
Gnaverstænger.
Trætunnel.
Træbro som kan bukkes og bøjes, 55. cm.
2 stk. løbehjul i træ.
Hamsterhus i træ.
Drikkeflaske.
6 stk. små porcelæn og stål skåle til foder og sandbade.
10. kg kattefoder
Filtre til kattenes drikkefontæne.
...og puha, det var en dyr omgang :lol: (men der er så en en god del at spare ved at bestille i zooplus)
3 af disse:
1 - den lille

1 pose
1

altsammen direkte fra LUX-shoppen - som nu bare mangler det rigtige kattegrus og rigtige kattefoder og så behøver jeg aldrig mere købe ind til dyrene andre steder end lux-shoppen :lol: :lol: :oops:
så ska der nemlig gøres klar til at der ska flytte en blå fyr ind - en lille campbells fra Heidi :D

1 - den lille

1 pose

1

altsammen direkte fra LUX-shoppen - som nu bare mangler det rigtige kattegrus og rigtige kattefoder og så behøver jeg aldrig mere købe ind til dyrene andre steder end lux-shoppen :lol: :lol: :oops:

så ska der nemlig gøres klar til at der ska flytte en blå fyr ind - en lille campbells fra Heidi :D
Pia B

en pose hamster crispy

en pose med lækkerbidder til kattene

Dem kan begge katte nemlig lide - OG min hunkat kan tåle dem!

og så gik jeg lidt amok i Zooplus' point shop !flojt! - det er jo gratis

en pakke med rotte-cracker

en kokosnøde-hus i str L (hel kokosnød)

200 gr "JR Farm Nager Traum" - jaja det kan jo altid blandes op med crispy'en - alt gratis foder virker herhjemme

en af de små

den tilfalder nok en hammi

og så et stykke legetøj til kattene (for de har jo sleeeet ikke noget i forvejen

Pia B