NY. Now Hating

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 30. apr 2009 23:08

NH: besværlige  og destruktive hamstere i aften har jeg for anden gang måttet flytte amarylis fordi hun gnaver bur i stykker, eller sidste gang var det en træhylde det gik ud over, det ser heller ikke ud til hun føder imorgen hmmm men hun har ikke væet i brunst de to første gange efter hun blev parret. og så med en hb sølvgrå han jeg har fået tilbage fra dyehandlen da den lukkede der både er aggressiv og har gnavet en vandflaske totalt i stykker ihhhh altså
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Sofie

Indlæg af Sofie » 1. maj 2009 10:12

AnnaR skrev:
Sofie skrev:NH: Vand i fødder og ben  :evil:
Det ser ud som om jeg har klumpfødder !! Stefan sys det er riiigtig sjovt, at trykke på dem...
Ja ha ha...Fedt kun at ku gå i klipklapper med velkro !
Og så er mine lægge for store til min bukser...

Suk  :roll:
Fandt denne her forleden:
10 ting du ikke bør sige til din gravide kone...

1. Wow...det bliver da vidst en stor baby hva'?"

2. Når nu man kigger på hende. Så kan man sgu ikke se at
hun engang har født...hende Pamela Anderson

3. Torben på jobbet tissede en sten ud på størrelse med en
ærte her forleden. Shit det må gøre ondt.

4. Jeg misunder dig. Hvorfor kan mænd ikke opleve
fornøjelsen ved at føde?

5. Skal dine ankler se sådan ud?

6. Shit din tatovering på ballen ligner et kæmpe blåt mærke.

7. Buddha!

8. Kan man ikke udskyde en fødsel? Der er sgu da Superliga
finale den 25.

9. Er du træt? Du ser helt oppustet ud i ansigtet.

10. Giv noget mælk. Jeg ved du har noget.
:lol:
Der er dog ikk nogen der er kommet med sårn nogle kommentare til mig...Heldigvis for dem da  :lol:

ZenZen

Indlæg af ZenZen » 1. maj 2009 11:59

AnnaR skrev:
Fandt denne her forleden:
10 ting du ikke bør sige til din gravide kone...

1. Wow...det bliver da vidst en stor baby hva'?"

2. Når nu man kigger på hende. Så kan man sgu ikke se at
hun engang har født...hende Pamela Anderson

3. Torben på jobbet tissede en sten ud på størrelse med en
ærte her forleden. Shit det må gøre ondt.

4. Jeg misunder dig. Hvorfor kan mænd ikke opleve
fornøjelsen ved at føde?

5. Skal dine ankler se sådan ud?

6. Shit din tatovering på ballen ligner et kæmpe blåt mærke.

7. Buddha!

8. Kan man ikke udskyde en fødsel? Der er sgu da Superliga
finale den 25.

9. Er du træt? Du ser helt oppustet ud i ansigtet.

10. Giv noget mælk. Jeg ved du har noget.

Hold kæææft den var god! :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Vimse

Indlæg af Vimse » 1. maj 2009 19:47

NH: vores dumme skole er blevet udvalgt til at deltage i sådan et projekt der hedder 3A! så hver måned skal vi igennem en bib-test og nogle andre øvelser for at teste vores kondition..

Jeg var den 4 hurtigste af pigerne... Jeg fik i følge bib-testen et kondital på 33,1 O.O

NH: efter bib-testen skulle jeg kaste op.. Heldigvis gjorde jeg de ikke.. (jeg plejer ALDRIG at få det dårligt af at løbe..)
KH. Kathrine

Vimse

Indlæg af Vimse » 1. maj 2009 19:52

NH: at hade og elske en person på samme tid.. -.-
KH. Kathrine

Lullie

Indlæg af Lullie » 1. maj 2009 23:03

NH: Jeg var ved lægen idag for at blive vaccineret. Nu er min arm fuldstændig smadret, allerede efter en time gjorde ondt, bare jeg løftede armen over hovedet, åbnede køleskabet o.lign. :angry:
Jeg håber at der går laaaaaang tid før jeg skal til lægen igen :oops:

Siigne

Indlæg af Siigne » 2. maj 2009 08:04

Jeg får ikke sovet denne weekend.  :roll:
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

Sofie

Indlæg af Sofie » 2. maj 2009 11:24

NH : Mit store fede korpus, der ikk ka komme op fra lænestolen  :roll:

liv

Indlæg af liv » 2. maj 2009 14:38

NH! var til noget tennis halløj i min klub da de åbner nye baner idag... spillede med min lillebror og hans ven men vrikker lige pludselig rigtig hårdt om.. det er nu 3 timer siden og den gør ligeså meget ondt som da jeg startede!!  :x øvøv!! så jeg kan ikke bevæge mig mere end 2 km/t eller noget :( og var ellers igang med et strengt trænigsprogram for at komme i form... men ja jeg kan ikke løbe eller svømme så må se om jeg kan køre lidt på træningscyklen herhjemme... vi plejer bare at cykle og løbe eller svømme :cry: håber det snart går over!! gider ikke på krykker eller have bandage på!!

nogen derved hvor lang tid en forstuning kan tage? det kommer self an på om den er slemt forstuet eller ej men det har jeg ikke forstand på :oops:  :lol:

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 2. maj 2009 15:33

NH: Gider bare IKKE til at gøre rent ved Muffin.
Men det trænger - er ikk blevet gjort i en måned, så synes det er på tide.
Men kan ikke samle mig sammen!
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

liv

Indlæg af liv » 2. maj 2009 16:05

FrkHoumann skrev:NH: Gider bare IKKE til at gøre rent ved Muffin.
Men det trænger - er ikk blevet gjort i en måned, så synes det er på tide.
Men kan ikke samle mig sammen!
bare tænk på hvor glad han bliver bag efter og det tager højst 30 min normalt 15-20  :wink: sæt lidt musik på og så igang  :D

ZenZen

Indlæg af ZenZen » 2. maj 2009 16:19

liv skrev: nogen derved hvor lang tid en forstuning kan tage? det kommer self an på om den er slemt forstuet eller ej men det har jeg ikke forstand på :oops:  :lol:
Jeg meeener at en forstuvning tager 2-3 uger, men er ikk sikker.
Det er længe siden jeg har forstuvet noget, men der gjorde det godt nok også nas!

Føler med dig!

liv

Indlæg af liv » 2. maj 2009 16:33

ZannDra skrev:
liv skrev: nogen derved hvor lang tid en forstuning kan tage? det kommer self an på om den er slemt forstuet eller ej men det har jeg ikke forstand på :oops:  :lol:
Jeg meeener at en forstuvning tager 2-3 uger, men er ikk sikker.
Det er længe siden jeg har forstuvet noget, men der gjorde det godt nok også nas!

Føler med dig!

er hvor trist! håber ikke den er forstuet!! ber til gud! og krydser! vil så gerne i form inden sommerferien :P

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 2. maj 2009 20:49

liv skrev:NH! var til noget tennis halløj i min klub da de åbner nye baner idag... spillede med min lillebror og hans ven men vrikker lige pludselig rigtig hårdt om.. det er nu 3 timer siden og den gør ligeså meget ondt som da jeg startede!!  :x øvøv!! så jeg kan ikke bevæge mig mere end 2 km/t eller noget :( og var ellers igang med et strengt trænigsprogram for at komme i form... men ja jeg kan ikke løbe eller svømme så må se om jeg kan køre lidt på træningscyklen herhjemme... vi plejer bare at cykle og løbe eller svømme :cry: håber det snart går over!! gider ikke på krykker eller have bandage på!!

nogen derved hvor lang tid en forstuning kan tage? det kommer self an på om den er slemt forstuet eller ej men det har jeg ikke forstand på :oops:  :lol:
Altså forhåbentlig har du puttet noget koldt på. Og så kommer det alt sammen an på hvor meget du holder den i ro.
Håber det går hurtigt over...

liv

Indlæg af liv » 2. maj 2009 21:27

AnnaR skrev:
liv skrev:NH! var til noget tennis halløj i min klub da de åbner nye baner idag... spillede med min lillebror og hans ven men vrikker lige pludselig rigtig hårdt om.. det er nu 3 timer siden og den gør ligeså meget ondt som da jeg startede!!  :x øvøv!! så jeg kan ikke bevæge mig mere end 2 km/t eller noget :( og var ellers igang med et strengt trænigsprogram for at komme i form... men ja jeg kan ikke løbe eller svømme så må se om jeg kan køre lidt på træningscyklen herhjemme... vi plejer bare at cykle og løbe eller svømme :cry: håber det snart går over!! gider ikke på krykker eller have bandage på!!

Altså forhåbentlig har du puttet noget koldt på. Og så kommer det alt sammen an på hvor meget du holder den i ro.
Håber det går hurtigt over...
ja har fået noget koldt på.. men det var ikke længe da jeg var i farten da det skete og skulle nå en masse ting men har at holde den i ro så meget som muligt!

Besvar